Eser· Kitap

Death Note - Ölüm Defteri, #1

9.3/10(67)

Japon çizgi romanlarına verilen isim olan Manga, dünyada bir çılgınlık halini almıştır. Death Note (Ölüm Defteri) yayınladığı bütün ülkelerde satış rekorları kıran ve geniş bir hayran kitlesine sahip en önemli manga serilerinden biridir. Bu deftere adı yazılanlar ölür… Ölüm Tanrısı Şinigami Ryuk’un insanoğlu dünyasına düşürdüğü defter: DEATH NOTE (ÖLÜM DEFTERİ). Bu doğaüstü defteri bulan ve dünyadaki cani suçluları ortadan kaldırmak için kullanmaya karar veren Light Yagami (nam-ı diğer Kira) ile kimsenin çözemediği olaylarda polise yardım eden L adlı gizemli detektif arasındaki muhteşem mücadele böyle başlar. Light Yagami bu deftere ismini yazdığı ve yüzünü bildiği herkesin öleceğini keşfeder. Önceleri defteri kuşkuyla kullanmaya başlayan Light, ismini yazdığı insanların hayatlarının kendisinin belirlediği ölüm şekliyle son bulduğunu görür. Her geçen gün defterin yeni yeni özelliklerini öğrendikçe hayalindeki dünyayı yaratabilmek için defteri kullanmaya başlayarak adalet mekanizmasının yeterince cezalandıramadığı azılı suçluları öldürmeye karar verir. Suçlular gizemli bir şekilde ve peş peşe ölmeye başlayınca durum polisin dikkatini çeker ve dünyadaki birçok gizemli olayı çözmekle görevlendirilmiş olan “L” adlı dedektif, konuyu araştırmak üzere polisin yardımına koşar.

Baskılar3

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Death Note - Ölüm Defteri, #1

Death Note - Ölüm Defteri, #1

AKILÇELEN KİTAPLAR

200 sayfa2011-01-01
Death Note

Death Note

200 sayfa
Death Note

Death Note

Akılçelen Kitaplar

288 sayfaISBN 97860550692782014-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

9.3/ 10
67 puan
10
35
9
20
8
10
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
UUnbroken· Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1021.10.2017

Benim için Çizgi roman okumak,manga okumak demeliyim belkide, değişik bir deneyimdi..kitap okuyamayacak kadar yorgun olup kitap okumak istediğin zaman için güzel bir tercih.. dinlendirici ve eğlenceli...

Iilkayozgur· Death Note
10/1008.06.2015

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/death-note-manga-yorumu.html Death Note okuduğum ilk mangaydı ve gerçekten çok sevdim. Devam etmeyi de düşünüyorum. Zaten animesini izlediğimden ayrıca keyif aldım. Anime izleyenlere animesini de öneririm. Ama tabi yazılı olarak okumak benim için çok daha güzel. Okumayı izlemeye her zaman tercih ederim. :) Manga okumaya başlamak isteyenler de benim gibi Death Note'la başlayabilirler. Özellikle gece yatmadan çok güzel okunuyor. Yani hani gece bir şeyler okumak istersin ama kitabı eline alınca istemsiz olarak gözlerin kapanır ya ha işte bunda öyle olmuyor. Çizimlerini falan da çok sevdim.

ŞŞah-Rû· Death Note
8/1022.02.2015

Tam koleksiyonluk bir eser olmuş. Karakter tanıtımları, hazırlık ve oluşum aşamaları, tüyolar, bilgiler, en etkileyici bölümlerden kareler... Yazar ve çizer Ooba ile Obata üstadların röportajları ve keyifli sohbetleri de cabası. Fikirleri uyuşsa da kişilik olarak birbirlerinden o kadar farklılar ki L ve Kira'yı anımsatmıyor değiller hani.:) Yalnız ne kadar zor işmiş manga çizmek ve sürekli yayın hazırlamak. Önce yazar tarafından hikaye oluşturulup taslak olarak hazırlanıyor daha sonra çizere gönderilerek mangalaştırılıyormuş. Kare bölünmeleri ve kadrajlama çizerin sorumluluğuymuş. Ben hep birlikte çalışıp karar verdiklerini düşünüyordum. Oysa neredeyse hiç bir araya gelmemişler. Ek olarak sonlara doğru kısa eğlenceli hikayelerden oluşan bir bölümle yine kısa fakat seriden bağımsız bir macera daha yer alıyor.

MMero · Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1029.08.2014

Okuduğum ilk çizgi romandı sanırım... Çok çok güzel tek sorun okumaya başladığında çabucak bitmesi. Animesini izlerken bu kadar zevk almamıştım.

TTuvubey· Death Note
10/1005.08.2014

Neymiş, manga/çizgi roman buraya eklenir miymiş?!.. İlk 4 sayıyı bir çırpıda okudum, kaldı 8 cilt. Daha zevkli ve çılgın olsun diye ara ara okuyayım diyorum (sabredebilirsem... 8.ciltte olan oğlum, sabretmenin mümkün olmayacağı kötü haberini verdi bile). Neyse, kitaplar bitsin de, anime dizisini de izleyeceğiz. Birazdan Thorgal'ı ekleyeceğim... Şimdi "L" düşünsün!.. Kıh kıh kıh...

DDewilAhmet· Death Note - Ölüm Defteri, #1
9/1014.06.2013

Serinin ilk cildini okudum ve gerçekten çok beğendim. Sonra animesi olduğunu öğrenip onu izledim ve mangayla tamamen aynı gittiğini görünce diğer ciltlerini almayıp animeden devam ettim ve bitirdim. Gerçekten çok iyi ister okuyun ister izleyin.

SSof!· Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1019.01.2013

Serinin devamı da, ilki gibi benim için hep 10 puandı! Mangası, animesinden daha az detaylı gibi gelmişti bana.. Tabi okuması ayrı, izlemesi ayrı zevkler..

Ddavşanı geçen kaplumbağa· Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1017.01.2013

Muhteşemdi. İlk defa bir manga okuyacaksınız kesinlikle tavsiye ederim ^^ Çeviri oldukça iyiydi.Gereksiz herhangi bir şey yoktu :))

DDüşselfilosof· Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1028.11.2012

Manga severlerin okuması gereken bir başyapıt..

KKobay· Death Note - Ölüm Defteri, #1
10/1004.11.2012

Seriye geç başlamış durumdayım. Tek kelimeyle Kurgusu müthiş Çizimleri güzel okurken şaşırtıyor Orjinali gibi sağdan sola okunmasıda ayrı bir zevk Çizgi roman okumaya yeni başlıyorum diyorsanız veya daha okumadıysanız derhal okuyun.

Iikinokta· Death Note - Ölüm Defteri, #1
8/1002.11.2012

Çizimler de öykü de gerçekten çok iyi. Bulursanız kesin okuyun ^^

Benzer Kitaplar