Death Note - Ölüm Defteri, #1
Japon çizgi romanlarına verilen isim olan Manga, dünyada bir çılgınlık halini almıştır. Death Note (Ölüm Defteri) yayınladığı bütün ülkelerde satış rekorları kıran ve geniş bir hayran kitlesine sahip en önemli manga serilerinden biridir. Bu deftere adı yazılanlar ölür… Ölüm Tanrısı Şinigami Ryuk’un insanoğlu dünyasına düşürdüğü defter: DEATH NOTE (ÖLÜM DEFTERİ). Bu doğaüstü defteri bulan ve dünyadaki cani suçluları ortadan kaldırmak için kullanmaya karar veren Light Yagami (nam-ı diğer Kira) ile kimsenin çözemediği olaylarda polise yardım eden L adlı gizemli detektif arasındaki muhteşem mücadele böyle başlar. Light Yagami bu deftere ismini yazdığı ve yüzünü bildiği herkesin öleceğini keşfeder. Önceleri defteri kuşkuyla kullanmaya başlayan Light, ismini yazdığı insanların hayatlarının kendisinin belirlediği ölüm şekliyle son bulduğunu görür. Her geçen gün defterin yeni yeni özelliklerini öğrendikçe hayalindeki dünyayı yaratabilmek için defteri kullanmaya başlayarak adalet mekanizmasının yeterince cezalandıramadığı azılı suçluları öldürmeye karar verir. Suçlular gizemli bir şekilde ve peş peşe ölmeye başlayınca durum polisin dikkatini çeker ve dünyadaki birçok gizemli olayı çözmekle görevlendirilmiş olan “L” adlı dedektif, konuyu araştırmak üzere polisin yardımına koşar.
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Benim için Çizgi roman okumak,manga okumak demeliyim belkide, değişik bir deneyimdi..kitap okuyamayacak kadar yorgun olup kitap okumak istediğin zaman için güzel bir tercih.. dinlendirici ve eğlenceli...
Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/death-note-manga-yorumu.html Death Note okuduğum ilk mangaydı ve gerçekten çok sevdim. Devam etmeyi de düşünüyorum. Zaten animesini izlediğimden ayrıca keyif aldım. Anime izleyenlere animesini de öneririm. Ama tabi yazılı olarak okumak benim için çok daha güzel. Okumayı izlemeye her zaman tercih ederim. :) Manga okumaya başlamak isteyenler de benim gibi Death Note'la başlayabilirler. Özellikle gece yatmadan çok güzel okunuyor. Yani hani gece bir şeyler okumak istersin ama kitabı eline alınca istemsiz olarak gözlerin kapanır ya ha işte bunda öyle olmuyor. Çizimlerini falan da çok sevdim.












