
Death Note - Ölüm Defteri, #1
tsugumi ooba
I
ilkayozgur
08.06.2015
10/10
Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/death-note-manga-yorumu.html Death Note okuduğum ilk mangaydı ve gerçekten çok sevdim. Devam etmeyi de düşünüyorum. Zaten animesini izlediğimden ayrıca keyif aldım. Anime izleyenlere animesini de öneririm. Ama tabi yazılı olarak okumak benim için çok daha güzel. Okumayı izlemeye her zaman tercih ederim. :) Manga okumaya başlamak isteyenler de benim gibi Death Note'la başlayabilirler. Özellikle gece yatmadan çok güzel okunuyor. Yani hani gece bir şeyler okumak istersin ama kitabı eline alınca istemsiz olarak gözlerin kapanır ya ha işte bunda öyle olmuyor. Çizimlerini falan da çok sevdim.
Baskı: Death Note