
Death Note - Ölüm Defteri, #1
tsugumi ooba
D
davşanı geçen kaplumbağa
17.01.2013
10/10
Muhteşemdi. İlk defa bir manga okuyacaksınız kesinlikle tavsiye ederim ^^ Çeviri oldukça iyiydi.Gereksiz herhangi bir şey yoktu :))
Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1