S
Sof!

19.01.2013

10/10

Serinin devamı da, ilki gibi benim için hep 10 puandı! Mangası, animesinden daha az detaylı gibi gelmişti bana.. Tabi okuması ayrı, izlemesi ayrı zevkler..

Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1