tsugumi ooba
19.01.2013
Serinin devamı da, ilki gibi benim için hep 10 puandı! Mangası, animesinden daha az detaylı gibi gelmişti bana.. Tabi okuması ayrı, izlemesi ayrı zevkler..
Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1