tsugumi ooba
21.10.2017
Benim için Çizgi roman okumak,manga okumak demeliyim belkide, değişik bir deneyimdi..kitap okuyamayacak kadar yorgun olup kitap okumak istediğin zaman için güzel bir tercih.. dinlendirici ve eğlenceli...
Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1