
Death Note - Ölüm Defteri, #1
tsugumi ooba
D
DewilAhmet
14.06.2013
9/10
Serinin ilk cildini okudum ve gerçekten çok beğendim. Sonra animesi olduğunu öğrenip onu izledim ve mangayla tamamen aynı gittiğini görünce diğer ciltlerini almayıp animeden devam ettim ve bitirdim. Gerçekten çok iyi ister okuyun ister izleyin.
Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1