tsugumi ooba
29.08.2014
Okuduğum ilk çizgi romandı sanırım... Çok çok güzel tek sorun okumaya başladığında çabucak bitmesi. Animesini izlerken bu kadar zevk almamıştım.
Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1