M
Mero

29.08.2014

10/10

Okuduğum ilk çizgi romandı sanırım... Çok çok güzel tek sorun okumaya başladığında çabucak bitmesi. Animesini izlerken bu kadar zevk almamıştım.

Baskı: Death Note - Ölüm Defteri, #1