Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer
Arka Kapak Tanrı Daima Tebdil-İ Kıyafet Gezer Mutluluğun kapını çalmasını bekleme, sen ona git Hayatını değiştirecek roman bu işte! Bir düşünün. İntihar etmek üzeresiniz. Bir adam hayatınızı kurtarıyor, ama karşılığında sizinle bir anlaşma yapıyor. Bundan sonra o ne söylerse sorgusuz sualsiz yapacaksınız. Kendi iyiliğiniz için... Çaresiz, kabul ediyorsunuz ve hayatınızın iplerini tıpkı bir kukla gibi başkasının ellerine bırakıyorsunuz. Ve hayatınız eskisinden çok daha güzel oluyor. Yine de şüpheleriniz var: Bu adam aslında kim? Çevresindeki gizemli kişilerin sırrı ne? Sizden aslında ne istiyor? Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer, kendi kendimize koyduğumuz engelleri, korkularımızı ve önyargılarımızı nasıl aşacağımızın, kaderimiz sandığımız mutsuz bir yaşamı, bizi mutluluğa götüren bir yolculuğa nasıl dönüştüreceğimizin hikâyesi. "Laurent Gounelle bir mutluluk fabrikatörü... Eğer mutluluğun bir reçetesi varsa, Gounelle o reçeteyi biliyor olmalı." Le Figaro "Yeni Coelho." L'Express "İnsanın kendini arayışı ve başkasını anlaması hakkındaki bu benzersiz roman, kendine güven ve özgürlük üzerine işe yarar tavsiyeler veriyor." France Soir "Sürükleyici ve kolay okunan bir kitap. Hem iyi bir kişisel gelişim kitabı hem de güzel bir roman. Bayıldım!" Critiques Libres "Sonuna kadar gizemini koruyan, mizahi ve şiirsel bir roman." L'est-éclair Yazar:Laurent Gounelle Çevirmen:Işık Ergüden
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (314)Oldukça enteresan bir konusu var ve okuduğun nadir akıcı ve sürükleyici kitaplardan
Mutluluğa dair devasa ip uçlarının bulunduğu etkileyici bir kitap.
Cok satanlarda gorunce ve ozellikle basligi ilgimi cekince aldim tabii ki...Cok kisa zamanda okudum, buyuk keyif aldim...Kitabin ozellikle ilk yarisinda alti cizilecek o kadar sey buldum ki. Sonu ile ilgili birsey soylemek istemiyorum, sadece biraz hayal kirikligi:( Sunu bir kere daha okudum ve ogrendim ki, hayatda hic bir TESADUF, TESADUf DEGIL aslinda...Iste onemli olan bunu fark etmek, anlamak ve de sonunda kabul edip yoluna devam etmek...
Ismine önyargıyla yaklaşıp almadığım bana hediye edildiği için okuduğum bir kitabı bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Sonuna kadar sıkılmadan okuduğum harika bir romandı.
İntihar etmekte olan bir adamın son anda biri tarafından vazgeçirilmesi ve bunun karşılığında bu kişinin her istediğini yapmayı kabul etmesiyle devam eden süreç..Bence okunmaya değer,hikayesi ilginç,akıcı ve insanı sıkmayan bir kitap... Hayatınızı kendiniz yönetemediniz ve ölüme doğru tam da yolculuğa çıkmak üzeresiniz..Ama yönetemediğiniz hayatı bir anda başkasının eline bırakıyorsunuz...Okuyun..
Güzel tespitler ve dersler var... Ama işlediği olaylara bakarak daha iyi bir kitap olabilirdi...
Düşündüren dusundurdukce de sonuna varmak istenilen bir kitap.
Alan, hayatı olumsuzluklarla geçen, kendine çok fazla güveni olmayan , sevdiği kadının da onu terk etmesiyle intihar etmeye karar veren bir adam. İntihar edeceği sırada karşına çıkan bir adam sayesinde bir anda hayatı bambaşka bir hâl alıyor. Kişisel gelişim kitaplarındaki bilgilerin, bir hikayeye yedirilerek anlatılması kitabı bir çırpıda bitirmenizi sağlıyor. Akıcı ve size bir şeyler katacak bir kitap
bos bir kitap. vakte yazik.
Çok güzel başladı ama polisiye tadi katmaya çalışması yazarın, kitabın sonunu hadi bitsin artik diyerek okumama neden oldu. Genel olarak beğendim çok motive edici cümleler var. Okunabilir...
Hayatımda okudğum en sıkıcı kitap galiba. Öğretici birkaç şey mevcut kişisel gelişim adına fakat anlatımı aşırı sıkıcıydı benim için. Verdiğim paraya acımıştım. Ortalama bir kişisel gelişim kitabı alıp okumak daha kestirme olur.
Çoook sevdim. :) Kesinlikle okumaya değer, hatta içinde insan psikolojisine dair verilenler denenebilir. :)
Yaşamın kimi dönemleri olay doludur,heyecan doludur;nasıl açıklayacağınızı bilemezsiniz,özel bir anlam da yükleyemezsiniz.
Akıcı anlatım, ilginç bir konu, sürpriz bir son ve tümünün insana yaşama dair bir sürü şey öğretmesi.Bu kitap beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.Tekrar tekrar okumak istiyorum, her okuduğumda kitaba dair daha farklı bir şeyler görecekmişim gibi hissediyorum.
Huzur veren bir kitap, alınmalı okunulmalı okutulmalı
güzeldi ama denildiği kadar mükemmel bir kitap olarak göremedim ne yazık ki..iyi kurgulanmış,kişisel gelişim kitabıyla karışık bir romandı..evet verdiği mesajlar güzeldi ama fazla abartıldığını düşünüyorum yinede.
Kişisel gelişim kitabi okumaktan cok daha fazlasi
Aradığınız sadece kitap okumak değilse hayatta başka perspektiflerden bakmak istiyor ve hayatınızı küçük dokunuşlarla farklı kılmak istiyorsanız evet okumalısınız. Cümlelerimi kitaptaki en sevdiğim cümle ile sonlandırmak isterim; En önemli şeyler kimi zaman hiç fark edilmeden geçip gidenlerdir...
Akıcı bir dil , sıradan bir konuya ilginç bir yaklaşım . İyi sayılabilecek bir piyasa kitabı.
Hiç planlamadığım bir anda okumaya başladım Laurent Gounelle ve "Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer" romanını. Yazarın ismini "bir kitabını okumam gereken yazarlar" listesine eklemiştim bir süre önce. Erken uyandığım bir sabah, oyalanmak için elime aldım kitabı. İlk 70 sayfası su gibi aktı gitti. Ancak aynı anda birkaç kitap okuma alışkanlığıma döndüğümden ve kitabın ortalarının olay örgüsünü fazla detaylandırmasının da etkisiyle kitabı bitirmem biraz zaman aldı. -- http://ispatasikardir.blogspot.com.tr/2014/07/tanr-daima-tebdil-i-kyafet-gezer.html
Gerçekten de gizemini sonuna kadar koruyan bir kitap.Yazarın dili akıcı,okunması kolay bir roman.Aynı zamanda kişisel gelişim kitabı olma özelliği de taşıması güzeldi.Diğer kişisel gelişim kitapları gibi değil kesinlikle kurguyla harmanlanmış bir kişisel gelişim romanı.Oldukça güzeldi,beğendim.
uzun zamandır okudğum en iyi kitaplarından biriydi çok severek okudum aynı zamanda kitabın hem kişisel gelişim hem roman tadında olması beni çok etkiledi çok güzeeldi mutlaka okuyun...
Kitaba 2 gün önce başladım ve ilk oturuşta 50 sayfa okudum. çok akıcı bir hikaye ve konu. insanı sıkmıyor ve kendinden, yaşadıklarından bir şeyler buluyor. tavsiye ediyorum.
Okuduğum en iyi kişisel gelişim kitaplarından birisi. Bu kadar güzel öyküleştirilebilir ve bu kadar akıcı olabilir.
Oldukça etkileyici ve umuda dair insana dair yaşantımızda karşılaştığımız engellere dair her ne varsa seriyor önümüze alınması gereken derslerin nezdinde dramatik de birde hikayeyle çıkmış karşımıza yazar, insanın ne kadar güçlü istediğinde her şeyi nasıl elde edebileceğini bütün dersleriyle işlemiş. Öğretici akılda kalan güzel bir roman tavsiyemdir.











