laurent gounelle
31.05.2014
uzun zamandır okudğum en iyi kitaplarından biriydi çok severek okudum aynı zamanda kitabın hem kişisel gelişim hem roman tadında olması beni çok etkiledi çok güzeeldi mutlaka okuyun...
Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer