I
inci16

31.05.2014

10/10

uzun zamandır okudğum en iyi kitaplarından biriydi çok severek okudum aynı zamanda kitabın hem kişisel gelişim hem roman tadında olması beni çok etkiledi çok güzeeldi mutlaka okuyun...

Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer