Y
ylzuynk

19.03.2015

10/10

Çoook sevdim. :) Kesinlikle okumaya değer, hatta içinde insan psikolojisine dair verilenler denenebilir. :)

Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer