O
ozkanyunus

10.01.2014

8/10

Kitaba 2 gün önce başladım ve ilk oturuşta 50 sayfa okudum. çok akıcı bir hikaye ve konu. insanı sıkmıyor ve kendinden, yaşadıklarından bir şeyler buluyor. tavsiye ediyorum.

Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer