F
fndkkk

29.01.2015

7/10

güzeldi ama denildiği kadar mükemmel bir kitap olarak göremedim ne yazık ki..iyi kurgulanmış,kişisel gelişim kitabıyla karışık bir romandı..evet verdiği mesajlar güzeldi ama fazla abartıldığını düşünüyorum yinede.

Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer