laurent gounelle
29.01.2015
güzeldi ama denildiği kadar mükemmel bir kitap olarak göremedim ne yazık ki..iyi kurgulanmış,kişisel gelişim kitabıyla karışık bir romandı..evet verdiği mesajlar güzeldi ama fazla abartıldığını düşünüyorum yinede.
Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer