T
tseda

06.01.2016

5/10

Çok güzel başladı ama polisiye tadi katmaya çalışması yazarın, kitabın sonunu hadi bitsin artik diyerek okumama neden oldu. Genel olarak beğendim çok motive edici cümleler var. Okunabilir...

Baskı: Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer