Tutulma (Alacakaranlık, #3)
Tüm dünyada satış rekorları kıran Alacakaranlık Serisinin yüksek hasılatlı filmi vizyona girmeden beklenen üçüncü kitap Tutulma, hem de filmin afişiyle birlikte kitabevlerinde...Binlerce Alacakaranlık hayranını beklediğine değecek kadar sevindirecek olan kitabın satışa sunulduğu ilk gün kapışılması mümkün!Çünkü Edwardla Bella için aşkın anlamı Tutulmada daha derin...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (770)Serinin 3. kitabı fena değildi. Yine de 1 ve 2 en iyileriydi.
Bu türdeki kitaplar içinde en iyisi. Henüz daha iyisini okumadım.
Kitapta film de harikaydı
bu ve serisi populer kultur magdurlarinin bas taci merakli okurlarin da zaman kaybi. cok net.
iki kişi arasında kalan kızlara sinir oluyorum . hele istediğimi seçmeyen kızlara ... Edward sevdiğim bir karakter değil zaten . iyi adam yani vampir ama jacobun adı e'si bile anılmaz . bence yani çok merak ediyorum acaba hangi insan alanı fantastik olupta bu seriyi okumamıştır :P
güzel bir kitaptı ama filmine göre daha sıkıcıydı. bi de Bella'nın jacob'a olan aşkı öldürdü beni ve kararsızlığı. diğer kitaplrı daha güzeldi sanki...
Alacakaranlık serisi neden bu denli ilgi gördü diye çok düşünmüş ve hatta bu konu üzerinde seriyi okuyan arkadaşlarımla ziyadesiyle konuşmuşuzdur.Yazarın akıcı üslubu, mükemmel kurgusu da bu denli talebin tek nedeni değildi. İşin özünde erişilmeze duyulan büyük aşkın çok iyi dile getirilişi yatıyor. Bu erişilmezin var olmayan bir canlı türünden oluşu da zaten vampir çılgınlığını ciddi anlamda ilk başlatan seri olarak alacakaranlık kuşağı farklılığını yaratan diğer ayrıntıydı. Filmi çekilmeseydi ne olurdu diye sıkça düşünmüşümdür.Sanırım sadece ünü biraz daha geç yayılırdı o kadar.
pufff.. inanılmaz sıkıcı bir kitaptı. uzun zaman önce okudum. pek bi' aradım her yerde ama aradığıma bulduğuma hala yanıyorum. 2.kitaptan sonra sıktığını belirtmek istedim.
bu kitapları zamanında neden bu kadar çok sevmişim bilemiyorum.
Serinin en sıkıcı kitaplarından biri..
Sürükleyici ama şafak vaktini hazırladığı için bir alacakaranlık değildir
Bu güzel seri yarıda bırakılmaz.!
<3 çok güzel herkese tavsiye ederim;)
Biraz aksiyon olduğu için fena değildi. Aşktan öte şeyler olabileceğini de anlamış olduk bu seride. Genel olarak ne kadar iyi o tartışılır tabii.
sağlan önyargıyla girdim de daha önce zamanda atlama yapan kusurlu bır roman okudugumdan mı nedır bılemıyorum hıc olmazsa bıraz akıcı geldi
İkinci kitaba göre evet az biraz daha iyiydi. :)
Açıkçası serinin içinden en çok bu kitabı sevdim :)
Tutulma dolu dolu yazılmıstı
Vıcık vıcık bir aşk. Olaylar hep Bella ve Edvırdımızın çevresinde dönüyor. Çünkü onlar dünyanın merkezindeler. Saçmalık.
Yarısına kadar okudum ve dayanamayarak yarım bıraktım. Belki bir gün müsait bir zamanımda kendimi zorlayarak baştan alıp okuyabilirim.










