stephenie meyer
23.10.2013
pufff.. inanılmaz sıkıcı bir kitaptı. uzun zaman önce okudum. pek bi' aradım her yerde ama aradığıma bulduğuma hala yanıyorum. 2.kitaptan sonra sıktığını belirtmek istedim.
Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)