M
Memo

23.10.2013

1/10

pufff.. inanılmaz sıkıcı bir kitaptı. uzun zaman önce okudum. pek bi' aradım her yerde ama aradığıma bulduğuma hala yanıyorum. 2.kitaptan sonra sıktığını belirtmek istedim.

Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)