
Tutulma (Alacakaranlık, #3)
stephenie meyer
K
komocotokoful
04.03.2013
5/10
Biraz aksiyon olduğu için fena değildi. Aşktan öte şeyler olabileceğini de anlamış olduk bu seride. Genel olarak ne kadar iyi o tartışılır tabii.
Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)