P
pretty reader

30.01.2014

8/10

güzel bir kitaptı ama filmine göre daha sıkıcıydı. bi de Bella'nın jacob'a olan aşkı öldürdü beni ve kararsızlığı. diğer kitaplrı daha güzeldi sanki...

Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)