Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)

Melez Sözleşmeleri 4 Apollyon

Alex bugüne dek iki şeyden çok korktu: Uyanışta kendini kaybetmek ve İksire maruz kalmak. Ancak bazen aşk kaderden daha güçlüdür ve Aiden St. Delphi de tanrılara, Alexi geri getirebilmek için savaş açtı.

Tanrılar, Sethin Alexin güçlerini ele geçirip Tanrı Katili olmasına engel olabilmek için yüzlerce şehri yerle bir edip binlerce insanı öldürdüler.

Ancak iş, Alexle Sethin bağını koparmakla bitmiyor. "Bir Apollyon öldürülemez" teorisinde pek çok açık nokta var ve bu yıkımı durdurmanın yolunu bilen tek kişi de yüzyıllar önce öldü.

Yeraltını koruyan duvarları aşmak, milyonlarca ruhun içerisinde tek bir taneyi aramak ve sonra da geri dönmek çok zor. Ancak Alex Tanrı Katili olmadan önce Sethi durdurmak zorunda yoksa… kendisi Tanrı Katili olabilir.

Melez Sözleşmeleri 4 Apollyon

Alex bugüne dek iki şeyden çok korktu: Uyanışta kendini kaybetmek ve İksire maruz kalmak. Ancak bazen aşk kaderden daha güçlüdür ve Aiden St. Delphi de tanrılara, Alexi geri getirebilmek için savaş açtı.

Tanrılar, Sethin Alexin güçlerini ele geçirip Tanrı Katili olmasına engel olabilmek için yüzlerce şehri yerle bir edip binlerce insanı öldürdüler.

Ancak iş, Alexle Sethin bağını koparmakla bitmiyor. "Bir Apollyon öldürülemez" teorisinde pek çok açık nokta var ve bu yıkımı durdurmanın yolunu bilen tek kişi de yüzyıllar önce öldü.

Yeraltını koruyan duvarları aşmak, milyonlarca ruhun içerisinde tek bir taneyi aramak ve sonra da geri dönmek çok zor. Ancak Alex Tanrı Katili olmadan önce Sethi durdurmak zorunda yoksa… kendisi Tanrı Katili olabilir.


Değerlendirmeler

değerlendirme
2 kişiden, 2 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
8 puan

Başlarda çok durağandı bence hikaye.Ama son çeyrekte diğer 3 kitaptaki heyecanı yakaladı.Ve tabiki devam kitabını deli gibi beklememe neden olacak şekilde bitti yine :)

7 yıl, 2 ay önce
1 kişiden, 1 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Tabiki harikaydı...

7 yıl, 3 ay önce
1 kişiden, 1 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Percy Jackson'dan sonra okuduğum en iyi mitoloji serisi. Kitabı okurken zaman zaman kahkaha attım, zaman zaman hüzünlendim. Şiddetle tavsiye edilir...

7 yıl, 2 ay önce
1 kişiden, 1 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
9 puan

Tek kelimeyle muhteşem :)

6 yıl, 2 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Ama orda bitirilmez kii !!!

7 yıl, 1 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
8 puan

bu seriyi zaten bayılarak okudum yine muhteşemdi çok güzeldiii çok heyecanlıydı....

6 yıl önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
8 puan

Bu kitap beni çıldırtacak.hep mi en heyecanılı yerinde bitirilir:((
çok güzeldi kitap özellikle aidan aşkının onun tarafından dinlemek ayrı bir zevkti.yeni kitabı sabırsızlıkla bekliyorum

7 yıl, 2 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Muhteşem bir kitap, muhteşem bir son...

7 yıl önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
7 puan

Puan: 6.5

Neden 10 değil de 7 yıldız? Çünkü Ateş Serisi'ne vermişim 10 yıldızı... O kadındaki hayal gücü, kitaptaki karakterlerin (kadın - erkek) karizması bunda yoktu. Ehh hak yemek olmaz!

Zaten gıcığın birisi bu kitap çıkalı bir hafta olmadan bir iletinin altına direkt Seth'in bağlı olduğu Tanrı'nın kim olduğunu söylemiş, nasıl sinir oldum anlatamam. Heyecanın o noktasını kaybettim zaten. Biraz yavandı. İksir bile kısa olduğu halde bundan daha iyiydi.


!!!SPOILER OLABİLİR BUNDAN SONRA!!!!


Yeraltı dünyasına girdikleri kısım falan ehh işteydi. Yani kitapta öyleydi ya. Eh iştelikti. Hele sonu nasıl bitti öyle ya? Saçma sapan, kitap sonu değil de bölüm sonu gibiydi.

Seth'in bağlı olduğu Tanrı'nın saklandığı insan bedenini güzel ayarlamış bak yazar! Onu sevdim :D Ayrıca o Tanrı'nın Alex'e yaptıkları da hoşuma gitti .D

Neyse son kitabı bekleyelim bakalım :)

7 yıl, 1 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Bu kitapta aynı zamanda serinin 3.5 uncu kitabı İksir de vardi. Burda da olayların bir bölümü Aiden tarafından anlatılıyordu.-çok tatlı ;)-
Yine de kitap oldukça sinir bozucuydu. Güzel değildi demiyorum -çünkü harikaydı- ama olanlar beni gerçekten sinir etti. Yani Alex'in yerinde olup da akıl sağlığını korumak zor olsa gerekir...

6 yıl, 10 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
Profil Resmi
10 puan

Her ne kadar Aiden'ı çok sevsem de keşke biraz daha Seth olsaydı.Evet farkındayım,onun olması Alex için kötü olabilirdi ama Seth'i özledim x(

7 yıl önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

diğer kitaplarından daha fazla beğendim bu kitabı. belki de aiden'la alex'in aralarındaki engeller kalktığı içindir . her neyse nedeni fark etmez bu kitap çok güzeldi ve Tanrı'yı okuynlar bu kitabı da almalı.

6 yıl, 8 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
Profil Resmi
10 puan

pişman değilim merakla sonunu getirmek istiyorum.

7 yıl önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
9 puan

Allahım!1!Bi kitap bu kadar mı muhteşem olabilir hele hele aiden ölürüm sana ben yaa :D Bu kitapta sethin hiç görünüşte yoktu bu benim için süper bişeydi yaa çünkü hep aidenla alex vardı ayy ölürüm ben onlara <3 Dünyada savaş çıkıyo aidenle alex arkada işi pişiriyo hiçte geriye kalmıyolar hee :D asdfghj Ve bi kitabın sonu bu kadar mı güzel heyecanlı biter çook merak ettiğim sorulardan birkaçıda şunlar: Aidenla marcus iyi mi?
Arese ne oldu? Seth ne yapcak?? Ah ahh bi an önce 5. kitap çıksada maceraya kaldığımız yerden devam etsek <33 :DDD

6 yıl, 11 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Jennifer L. Armentrout ile Lux Serisinde tanıştım ve yazarımızı Çok sevdiğim için ... Melez Sözleşmesine Başladım... Seri oldukça farklı bir konu üzerinden yol almakta Fakat bi yönden kısa bi yönden Vampir Akademisini anımsattı bana.. Ama genel Olarak Melez sözleşmesi kitap geçişleri arasında gerçekten nefesimi Kesti diye bilirim ki Jennifer L. Armentrout yazarsa gerçekten yazıyor onu anladım ...

Okumaya zaman ayırmaya değicek ve okumaktan gerçekten hoşlanıcağınız bir seri diye bilirim ve Şuanda serinin son kitabının çıkmasını beklemekteyim ...

6 yıl, 11 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
Profil Resmi
7 puan

Sonunda başınızdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oluyorsunuz.

6 yıl, 9 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
8 puan

Serinin aksiyonu en bol kitabı bu sanırım.

6 yıl, 6 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

** spoiler alert ** Vay be! Cidden, vay be! Kitabı henüz bitirmenin verdiği bir şok var üzerimde. Ağzım açık kaldı resmen. Ne yazacağımı bilemiyorum. Her neyse, kitabın sonunda yine bir patlak verip bitmesini bekliyordum ama olmadı. Onun dışında heyecan tavan yapmıştı. Çok fazla olay oldu, hangisine değineceğicmi bilmiyorum. Alex'in yeni halini daha çok sevdim ben ya. Olaylar karşısında verdiği tepkiler çok iyiydi. Özellikle de şaşırınca verdiği tepkiler. " Vay anasını..." falanları çok hoşuma gitti. Belki ben de böyle saçma salak tepkiler verdiğimdendir :D Aiden'ı da daha bir çok sevdim bunda. Bu kitapta daha bir güçlü, daha bir kararlıydı. Bi de Ares. Aslında tahmin etmesi zor değildi. Gerçi Aphrodite olabileceğini düşünen bir insan olarak bunu söylemem çok saçma. (özürlü falan diyebilirsiniz rahat olun :D) Bundan da saçması Aphrodite olduğunu düşünmem :DASF Ama sonuçta hepsi olabilirdi, o kadar da salakça bi şey değil bence. Seth'in olağanüstü güzelliği falan... Sonuç olarak Aphrodite olduğunu düşünmem bence hiç de salakça değildi. (aslında içten içe kendime sövüyorum,hatta bunları niye yazdığımdan bile emin değilim :DAS) Kitabın sonunda Ares Alex'i pataklarken Seth'in gelip Alex'i kurtarmasını falan beklemiştim ama yine beklediğim olmadı. Gerçi beklediğim hiç bir şey olmadı kitapta ama neyse. Kitabın sonunda Alex'i kimin kazandığına dair tüm sorular yanıtlanıyor. Tabii ki Aiden. TeamAiden olarak bunu söylemekten gurur duyuyorum *bitchgrin* Yani artık bu noktadan sonra Seth'e dönerse çok saçma olur. Apollyon kesinlikle Tanrı'yla yarışır. Hatta fark atar bile o derece güzeldi ya da ben daha yeni bitirdiğim için saçmalıyorum :D

6 yıl, 6 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

harika

6 yıl, 4 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

Ah ah... Yazar müthiş (!) bir yerde bitirmiş. Neyse ki 5. kitap elimde de başladım ona. Ha bu arada unutmadan, sayemde hem lux'u hem de bunu okuyan sınıf arkadaşım Dicle'ye selamlar. buradan onun vereceği spoilerin amk

5 yıl, 9 ay önce
0 kişiden, 0 kişi bu değerlendirmeyi beğenmiş
10 puan

http://illekitap.blogspot.com.tr/2016/07/jennifer-l-armentrout-apollyon-melez.html

Aiden ile yeniden karşılaşmanın sevincinden mi bahsetsem yoksa seriye devam ediyor olmamdan mı?

Uzun bir ara vermiştim ve sanırım artık bu seriye devam etmeye kendimi hazır hissettim, devam ettim. Şu an son kitaba ayraç koydum sırada Avcı var ve hevesle başlamayı bekliyorum :)

Jennifer L. Armentrout kalemini sevdiğimi biliyorsunuzdur, yazarın bir serisini bitirdim birkaç kitabını da okuduğum düşünülürse, yazar favorilerimden biri :)

Apollyon, 3. kitap Tanrı'nın kaldığı yerden devam ediyor ve birçok şey çözüme ulaşıyor tabi yanında bilinmezlikler de getiriyor. En azından artık bütün bu olayların başındaki isim belli oldu gerçi kitabın sonunda öğrendik ama olsun ;)

Alex'in uyanışının ardından yaşadıkları, ikilemleri, saldırganliğı ve daha da önemlisi Aiden ile olan ilişkisi... güzel kurgulanmıştı ama bir o kadar da sonunu merak ettiriyordu.

Nedense okurken biraz fazla mı uzatıldı diye düşündüm ama yine de genel olarak kurgu bütünlüğüne bakıldığında güzeldi.

Seth ile olanlara üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Halbuki ilk kitaplarda daha doğrusu Seth'i tanıyıp da iç yüzünü bilmeden önce sevmiştim. Hatta Aiden değil de Seth fanıyım diyecek kadar sevmiştim ancak şunu fark ettim ki Seth sevilecek bir adam değilmiş. Gerci belli olmaz belki son kitapta tekrar severim ;)

Aiden ve Alex'in ilişkisi süperdi çok keyifle okudum hele ki Marcus'un -Alex'in amcasi- tepkileri süperdi :)

Kusursuz bir aşk görmek beni tatmin etti hatta Alex'in kendini bulma aşamasinda Aiden ile olanlar... bir an aha son dedim ama güzel bağlandi.

Savaşma sahnelerini çok beğendim, kitabin nefes kesici kısımlarıydi keşke daha uzun olaydı savaş kısmı.

Kitabin son 2 bölümü en güzel bolümlerdi çünkü çok fazla detay ve sonuç var gibiydi.

Bir de seride ara kitap vardi İksir -Elixir- diye... o ara kitabin da bu kitabin içerisine konması çok iyi oldu cünkü diğer türlu belki bazi şeyleri anlamazdık ya da iksir muhabbetinde bazı şeyler hava da bile kalabilirdi.

Yayınevi o kismi eklerken çok düşünceli davranmanın yanında okuru da düşünmüş bence. Şahsen cok memnun oldum ben İksir'i de okuduğuma.


Bir serinin son kitabina kadar okuduysam o seriyi sevmişim demektir. Melez Sözleşmeleri Serisi'ni sevdim ve zevk alarak okudum. Sizlere de tavsiye ederim, hatta bence peşpeşe okuyun bütün kitaplari :) daha çok beğenir beklemek zorunda kalmazsınız ;)

4 yıl, 4 ay önce

Puan : hepsi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Değerlendirme Zamanı: en yeni | en eski