10/10

Her ne kadar Aiden'ı çok sevsem de keşke biraz daha Seth olsaydı.Evet farkındayım,onun olması Alex için kötü olabilirdi ama Seth'i özledim x(

Baskı: Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)