
Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)
jennifer l. armentrout
I
I was a Cullen
02.02.2014
10/10
Bu kitapta aynı zamanda serinin 3.5 uncu kitabı İksir de vardi. Burda da olayların bir bölümü Aiden tarafından anlatılıyordu.-çok tatlı ;)- Yine de kitap oldukça sinir bozucuydu. Güzel değildi demiyorum -çünkü harikaydı- ama olanlar beni gerçekten sinir etti. Yani Alex'in yerinde olup da akıl sağlığını korumak zor olsa gerekir...
Baskı: Apollyon (Melez Sözleşmeleri, #4)