Eser· Kitap

Beni Seç (The Selection, #1)

8.2/10(194)

Bir prens nasıl tavlanır? Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanıntek yolu Prens Maxonı kendine âşık etmek. America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspeni arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak. 35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır? ''Açlık Oyunları ile The Bachelor arasında bir yerde duran bu roman öyle eğlenceli ki. Yazar, Americanın gizli, ilk aşkının külleri sönerken America ve Prens Maxon arasında gelişen kimyayı öyle ustaca kurmuş ki, okumaya doyamıyorsunuz.'' - Publishers Weekly ''Kiera Cassin ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi.'' - Kiersten White, Paranormal

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

La Selection T.1

La Selection T.1

Robert Laffont

344 sayfa2012-04-12
Beni Seç (The Selection, #1)

Beni Seç (The Selection, #1)

DEX

304 sayfa2013-02-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.2/ 10
194 puan
10
54
9
45
8
40
7
25
6
14
5
9
4
4
3
2
2
1
1
0
Ggzmarz· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1029.12.2016

http://morduslerkitapligi.blogspot.com.tr/2016/12/beni-sec-kiera-cass-kitap-yorumu.html

CCarnel· Beni Seç (The Selection, #1)
6/1026.08.2016

Değerlenir bu kitap çıkar dizisi, filmi.

SSatanistKesenKedi· Beni Seç (The Selection, #1)
7/1024.04.2016

Beğendim. İçinde çok fazla klişe barındıran bir aşk romanı değil. Distopya yerine aşk hayatı ön plana çıkan distopya kitaplarını sevenler iççin biçilmiş kaftan. Akıcı bir anlatımı olduğu için çerez gibi 7-8 saatte biter. Tavsiye ederim. ReadingSlump'tan çıkarma ihtimali var.

AAslıSwift· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1025.10.2015

Kesinlikle harika bir seri! Bence America'nın gerçek aşkı en başından beri Maxon'dı. Kiera doğru yolda!

Bburcuu_03· Beni Seç (The Selection, #1)
5/1009.08.2015

Kitap hakkında söyleyebileceğim en iyi şey çok sürükleyici olduğu.Yani yazarın anlatımından veya olaydan sıkılıp kitabı yarıda bırakmazsınız. Ama kitapta ciddi bir olay boşluğu vardı.Yani 35 kızın bir arada olduğu bir yerde olan en kötü şey bir kızın America'nın elbisesini yırtmasıydı. Hele America'nın Aspen ve Prens Maxon arasında bu kadar bocalaması beni deli etti. Kısacası kitabı zaman geçirmek için okuyabilirsiniz çerezlik bir kitap ama ben içimde ikinci kitabı okumak için büyük bir istek duymadım :(

Iilkayozgur· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1006.06.2015

Yorumun devamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/beni-sec-kitap-yorumu.html#more Bu muhteşem kapaklı kitabımızı an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım. Şunu söylemem gerekli ki kitabımız tür olarak distopyaya girse de öyle sert bir şeyler sakın ola beklemeyin derim. Açlık Oyunları'yla aynı kefeye koyanları bile görmüştüm ki şu an sadece dehşete düşmüş bir şekilde şaşıyorum. Kitabın kötü olmasından değil ki aksine çok akıcı ve okurken eğlendiğim bir kitap oldu. Seriye de mutlaka devam edeceğim ki kitapları da zaten elimde mevcut.

BBayan Günlük· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1022.05.2015

Kitabın akışı çok iyi olduğu için hiç sıkılmıyorsunuz bu yüzden kitabın ne zaman sonuna geldiğinizi anlamıyorsunuz :)

Aarzu türkay· Beni Seç (The Selection, #1)
7/1010.03.2015

Tamamen önyargısız okunması gerenken bir hikaye. Dili çok sade ve insanı yormuyo. Hikaye ilginç ; sınıflara ayrılmış bir halk ve bu ayrımdan tamamen dışında zenginlik içinde yaşayan saray ve bu sarayda doğan prens Maxon :-) Normal bir erkeğin daha ne isterim ki diyebileceği bir evlenme organizasyonu :-) Çünkü sarayın içinde 35 güzel kız var :-) evet prens Maxon kendine bu kızlar arasından eş seçecek ve yeni deneyimler yaşayacak :-). Bilmesi gereken tek şey kızlar gayet dişli :-) bu kadar tiyodan sonra size iyi okumalar :-)

JJoseph· Beni Seç (The Selection, #1)
7/1005.03.2015

Beni Seç, uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Konusu, kurgusu, saray hayatıyla modern çağın teknolojisinin ve kelimelerinin harmanlanması oldukça ilgi çekiciydi. Ama keşke sevgili Kiera Cass, olayı bir aşk üçgenine döndürmekten ziyade o sarayın içinde dönen entrikalara falan daha çok odaklansaydı. Öylesi daha güzel olurdu. İlerleyen kitaplar belki bu şekilde gelişiyordur, şu an için hiçbir fikrim yok ama yine de kitabı sevdim. Devamını okumayı merakla bekliyorum.

LLanaSeverim· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1013.02.2015

Orjinal bir konusu var ve akıcı bir kitap.Ancak karakterler özellikle America sinir bozucuydu.

Ssiyahsimsiyaahbooks· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1006.02.2015

Sonuna doğru Aspen geldiği ve başında Aspen ayrıldığı için 2 puan kırdım onun dışında kitap çok güzel. TEAM MAXSON!!

Oobriner· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1020.01.2015

Bu kitabı ikinci okuyuşum ve ikisinde de severek okudum. Hem Maxon'ın Hem de America'nın hataları olduğunu düşünüyorum ve Aspen'dense tabiki Maxon'ı tutuyorum. Bu saldırıların neden olduğunu da merak ediyorum bir yandan. Umarım Mer Maxon'ı seçer.

PPlodPaint· Beni Seç (The Selection, #1)
9/1008.01.2015

Serisi var ve ilk kitabıyla güzel bir giriş yapmış. The Bachelor'a benziyor ama biraz hunger games havası da var.

KKitten· Beni Seç (The Selection, #1)
6/1006.11.2014

açıkcası kitap oldukça basit bir kitap. Kendisine sıkı sıkıya bağlayan, hayran olunası karaktarler, yada müthiş bir kurgu yok. Benim için çerezlikti. Eğer okuyacak kitabınız yoksa, okunabilir...

Ppretty reader· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1014.09.2014

kitap sıkıcı değildi aslında. eğlendiğim yerler de vardı ama kitap karakterlerinden hiçbirine ısınamadım. america maxon aspen hiçbiri etkilemedi beni. hatta onlara bol bol sinir oldum. ama yine de kitap akıcıydı bence. kurguyu sevdim yani karakterleri değil.

Bbey_za· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1012.09.2014

Kitabın kurgusunda eksiklik olabilir, kitap edebi olarak zayıf olabilir; gerçekten benim de ''Ben bunu neden okuyorum ki?'' dediğim zaman olmadı değil. Tüm okuduğum distopyalarda olduğu gibi bir kez daha halime şükrettim. Genç kızlık hevesi olarak; seçilmiş diğer kızlar tarafından Prens Maxon'a -ve tacına- duyulan ilgiye rağmen Maxon'ın esas kızımız olan America'ya -seçime bir 'kaza' sonucu gelmiş olsa bile- meyletmesi beni kitaba çeken en büyük ikinci etken oldu sanırım. (Birincisi kesinlikle kitap kapağıydı! :D ) Her şeye rağmen bu kitap favorilerim arasında ve okuduğuma pişman değilim. Ki zaten her kitaptan öğrenebileceğimiz bir şeyler olduğuna inanıyorum...

Ppatrickfather· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1005.07.2014

Açlık oyunlarına bazı kısımları biraz benziyor ama yine de çok güzel bir kitap kesinlikle okunmalı :)

PPinar Cavus· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1018.06.2014

MUHTEŞEM MUHTEŞEM MUHTEŞEM!!! Zaten distopya türüne aşık olduğum için harika bir baş yapıt okuduğumu düşünüyorum. Kesinlikle en sevdiğim kitaplar arasında. Yani henüz okumamışsanız yüzde yüz tavsiye edeceğim bir seri. Sadece arada America'nın Maxon ve Aspen tercihleri insanı öldürüyor ve son kitaba kadar kimi seçiceği gerçekten belli olmuyor. Belki tahmin edebiliyorsunuz ancak kesin bu diye düşünemiyorsunuz. Her zaman aklınız bir köşesinde ya diğerini seçerse soru işareti duruyor.

Ddoğa ece· Beni Seç (The Selection, #1)
7/1010.06.2014

pek sevmedim hep böyle oluyo bir kız iki kişiyi sevip benim istediğimi seçmediğinde de kitaba karşı sohukluk hissediyorum hevesim kaçıyo ama fena değil

Kkitapkurdu01· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1005.06.2014

Bu kitap muhteşemm!! Maxon America ve Aspen harikalar :D yazarın zekası yazma stili harikaydı. Bunu bir dergide görmüştüm başta sonraysa arkadaşım alıp pkumaya başlayınca o bitirir bitirmez okumaya başladım ve bayıldım. Okumayanlat çok şey kaybediyor. :)

Zzehra· Beni Seç (The Selection, #1)
6/1023.05.2014

ilk başta cidden güzel başlayan ama sonlara doğru hüsrana uğradığım bir kitap oldu malesef...

EEBusraAy· Beni Seç (The Selection, #1)
7/1016.05.2014

Her ne kadar şu aşk üçlemelerinden pek hoşlanmasam da umutla devamını getireceğim serinin. Okuyucuyu sıkmayan, her sayfasını merak içerisinde okuyabileceğiniz bir kitap. Özellikle distopya tarzı severlere öneririm. http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/04/beni-sec-kiera-cass-kitap-tantm-yorum.html

YYildirimirem1· Beni Seç (The Selection, #1)
9/1023.04.2014

Fantastik kitaplardan sıkılmış olanlar için ve bu tür kitap sevenler için harika bir kitap! Tek bir sayfasında sıkılmadan okudum.Kesinlikle okuyun!

Ssevidetuncay· Beni Seç (The Selection, #1)
8/1026.03.2014

http://egemvekitaplarim.blogspot.com.tr/2014/03/ay-benim-icin-oldukca-verimsiz-bir-ayd.html

ZZehra Esma Çelik· Beni Seç (The Selection, #1)
10/1007.02.2014

Bir yazar bu kadar bağlayıcı yazabilir mi cidden arkadaşlar? Böyle arka yazıyı okuyunca sıkılacağımı, bunaltacağını düşünmüştüm fakat tam aksi oldu. Kesinlikle favori kitaplarımın başlarında yerini alıyor. Saraylı romanını cidden sevdim :D Herkese çok çok fazlasıyla tavsiye ederim! :)

Benzer Kitaplar