Beni Seç (The Selection, #1)
Bir prens nasıl tavlanır? Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanıntek yolu Prens Maxonı kendine âşık etmek. America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspeni arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak. 35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır? ''Açlık Oyunları ile The Bachelor arasında bir yerde duran bu roman öyle eğlenceli ki. Yazar, Americanın gizli, ilk aşkının külleri sönerken America ve Prens Maxon arasında gelişen kimyayı öyle ustaca kurmuş ki, okumaya doyamıyorsunuz.'' - Publishers Weekly ''Kiera Cassin ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi.'' - Kiersten White, Paranormal
Baskılar2
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (194)http://morduslerkitapligi.blogspot.com.tr/2016/12/beni-sec-kiera-cass-kitap-yorumu.html
Değerlenir bu kitap çıkar dizisi, filmi.
Beğendim. İçinde çok fazla klişe barındıran bir aşk romanı değil. Distopya yerine aşk hayatı ön plana çıkan distopya kitaplarını sevenler iççin biçilmiş kaftan. Akıcı bir anlatımı olduğu için çerez gibi 7-8 saatte biter. Tavsiye ederim. ReadingSlump'tan çıkarma ihtimali var.
Kesinlikle harika bir seri! Bence America'nın gerçek aşkı en başından beri Maxon'dı. Kiera doğru yolda!
Kitap hakkında söyleyebileceğim en iyi şey çok sürükleyici olduğu.Yani yazarın anlatımından veya olaydan sıkılıp kitabı yarıda bırakmazsınız. Ama kitapta ciddi bir olay boşluğu vardı.Yani 35 kızın bir arada olduğu bir yerde olan en kötü şey bir kızın America'nın elbisesini yırtmasıydı. Hele America'nın Aspen ve Prens Maxon arasında bu kadar bocalaması beni deli etti. Kısacası kitabı zaman geçirmek için okuyabilirsiniz çerezlik bir kitap ama ben içimde ikinci kitabı okumak için büyük bir istek duymadım :(
Yorumun devamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/beni-sec-kitap-yorumu.html#more Bu muhteşem kapaklı kitabımızı an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım. Şunu söylemem gerekli ki kitabımız tür olarak distopyaya girse de öyle sert bir şeyler sakın ola beklemeyin derim. Açlık Oyunları'yla aynı kefeye koyanları bile görmüştüm ki şu an sadece dehşete düşmüş bir şekilde şaşıyorum. Kitabın kötü olmasından değil ki aksine çok akıcı ve okurken eğlendiğim bir kitap oldu. Seriye de mutlaka devam edeceğim ki kitapları da zaten elimde mevcut.
Kitabın akışı çok iyi olduğu için hiç sıkılmıyorsunuz bu yüzden kitabın ne zaman sonuna geldiğinizi anlamıyorsunuz :)
Tamamen önyargısız okunması gerenken bir hikaye. Dili çok sade ve insanı yormuyo. Hikaye ilginç ; sınıflara ayrılmış bir halk ve bu ayrımdan tamamen dışında zenginlik içinde yaşayan saray ve bu sarayda doğan prens Maxon :-) Normal bir erkeğin daha ne isterim ki diyebileceği bir evlenme organizasyonu :-) Çünkü sarayın içinde 35 güzel kız var :-) evet prens Maxon kendine bu kızlar arasından eş seçecek ve yeni deneyimler yaşayacak :-). Bilmesi gereken tek şey kızlar gayet dişli :-) bu kadar tiyodan sonra size iyi okumalar :-)
Beni Seç, uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Konusu, kurgusu, saray hayatıyla modern çağın teknolojisinin ve kelimelerinin harmanlanması oldukça ilgi çekiciydi. Ama keşke sevgili Kiera Cass, olayı bir aşk üçgenine döndürmekten ziyade o sarayın içinde dönen entrikalara falan daha çok odaklansaydı. Öylesi daha güzel olurdu. İlerleyen kitaplar belki bu şekilde gelişiyordur, şu an için hiçbir fikrim yok ama yine de kitabı sevdim. Devamını okumayı merakla bekliyorum.
Orjinal bir konusu var ve akıcı bir kitap.Ancak karakterler özellikle America sinir bozucuydu.
Sonuna doğru Aspen geldiği ve başında Aspen ayrıldığı için 2 puan kırdım onun dışında kitap çok güzel. TEAM MAXSON!!
Bu kitabı ikinci okuyuşum ve ikisinde de severek okudum. Hem Maxon'ın Hem de America'nın hataları olduğunu düşünüyorum ve Aspen'dense tabiki Maxon'ı tutuyorum. Bu saldırıların neden olduğunu da merak ediyorum bir yandan. Umarım Mer Maxon'ı seçer.
Serisi var ve ilk kitabıyla güzel bir giriş yapmış. The Bachelor'a benziyor ama biraz hunger games havası da var.
açıkcası kitap oldukça basit bir kitap. Kendisine sıkı sıkıya bağlayan, hayran olunası karaktarler, yada müthiş bir kurgu yok. Benim için çerezlikti. Eğer okuyacak kitabınız yoksa, okunabilir...
kitap sıkıcı değildi aslında. eğlendiğim yerler de vardı ama kitap karakterlerinden hiçbirine ısınamadım. america maxon aspen hiçbiri etkilemedi beni. hatta onlara bol bol sinir oldum. ama yine de kitap akıcıydı bence. kurguyu sevdim yani karakterleri değil.
Kitabın kurgusunda eksiklik olabilir, kitap edebi olarak zayıf olabilir; gerçekten benim de ''Ben bunu neden okuyorum ki?'' dediğim zaman olmadı değil. Tüm okuduğum distopyalarda olduğu gibi bir kez daha halime şükrettim. Genç kızlık hevesi olarak; seçilmiş diğer kızlar tarafından Prens Maxon'a -ve tacına- duyulan ilgiye rağmen Maxon'ın esas kızımız olan America'ya -seçime bir 'kaza' sonucu gelmiş olsa bile- meyletmesi beni kitaba çeken en büyük ikinci etken oldu sanırım. (Birincisi kesinlikle kitap kapağıydı! :D ) Her şeye rağmen bu kitap favorilerim arasında ve okuduğuma pişman değilim. Ki zaten her kitaptan öğrenebileceğimiz bir şeyler olduğuna inanıyorum...
Açlık oyunlarına bazı kısımları biraz benziyor ama yine de çok güzel bir kitap kesinlikle okunmalı :)
MUHTEŞEM MUHTEŞEM MUHTEŞEM!!! Zaten distopya türüne aşık olduğum için harika bir baş yapıt okuduğumu düşünüyorum. Kesinlikle en sevdiğim kitaplar arasında. Yani henüz okumamışsanız yüzde yüz tavsiye edeceğim bir seri. Sadece arada America'nın Maxon ve Aspen tercihleri insanı öldürüyor ve son kitaba kadar kimi seçiceği gerçekten belli olmuyor. Belki tahmin edebiliyorsunuz ancak kesin bu diye düşünemiyorsunuz. Her zaman aklınız bir köşesinde ya diğerini seçerse soru işareti duruyor.
pek sevmedim hep böyle oluyo bir kız iki kişiyi sevip benim istediğimi seçmediğinde de kitaba karşı sohukluk hissediyorum hevesim kaçıyo ama fena değil
Bu kitap muhteşemm!! Maxon America ve Aspen harikalar :D yazarın zekası yazma stili harikaydı. Bunu bir dergide görmüştüm başta sonraysa arkadaşım alıp pkumaya başlayınca o bitirir bitirmez okumaya başladım ve bayıldım. Okumayanlat çok şey kaybediyor. :)
ilk başta cidden güzel başlayan ama sonlara doğru hüsrana uğradığım bir kitap oldu malesef...
Her ne kadar şu aşk üçlemelerinden pek hoşlanmasam da umutla devamını getireceğim serinin. Okuyucuyu sıkmayan, her sayfasını merak içerisinde okuyabileceğiniz bir kitap. Özellikle distopya tarzı severlere öneririm. http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/04/beni-sec-kiera-cass-kitap-tantm-yorum.html
Fantastik kitaplardan sıkılmış olanlar için ve bu tür kitap sevenler için harika bir kitap! Tek bir sayfasında sıkılmadan okudum.Kesinlikle okuyun!
http://egemvekitaplarim.blogspot.com.tr/2014/03/ay-benim-icin-oldukca-verimsiz-bir-ayd.html
Bir yazar bu kadar bağlayıcı yazabilir mi cidden arkadaşlar? Böyle arka yazıyı okuyunca sıkılacağımı, bunaltacağını düşünmüştüm fakat tam aksi oldu. Kesinlikle favori kitaplarımın başlarında yerini alıyor. Saraylı romanını cidden sevdim :D Herkese çok çok fazlasıyla tavsiye ederim! :)











