D
doğa ece

10.06.2014

7/10

pek sevmedim hep böyle oluyo bir kız iki kişiyi sevip benim istediğimi seçmediğinde de kitaba karşı sohukluk hissediyorum hevesim kaçıyo ama fena değil

Baskı: Beni Seç (The Selection, #1)