
Beni Seç (The Selection, #1)
kiera cass
I
ilkayozgur
06.06.2015
8/10
Yorumun devamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/beni-sec-kitap-yorumu.html#more Bu muhteşem kapaklı kitabımızı an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım. Şunu söylemem gerekli ki kitabımız tür olarak distopyaya girse de öyle sert bir şeyler sakın ola beklemeyin derim. Açlık Oyunları'yla aynı kefeye koyanları bile görmüştüm ki şu an sadece dehşete düşmüş bir şekilde şaşıyorum. Kitabın kötü olmasından değil ki aksine çok akıcı ve okurken eğlendiğim bir kitap oldu. Seriye de mutlaka devam edeceğim ki kitapları da zaten elimde mevcut.
Baskı: Beni Seç (The Selection, #1)