Kan Damlası

Pardon efendim, orası karakol değil midir?Evet, ne istiyorsunuz?Merkez memuru bey orada mıdır? Kendisine bir şey söylemek istiyorum. Oturduğum köşkte müthiş bir cinayet işlendi. Bir kadın öldürdüler. Hemen gelmeli, meseleye el koymalısınız. İstanbul halkı bir sabah, iki ayrı cinayet haberi ile uyanır. Biri Tarabyadaki İngiliz Köşkünde, diğeri Anadolu Hisarında işlenen iki cinayette de aynı yöntemler kullanılmıştır. Maktullerin avuçlarına bırakılan Numara Bir, Numara İki kayıtları ve alınlarındaki kan damlası, cinayetlerin devamının geleceğine işarettir...\n\nİstanbul halkı bir sabah, Tarabyadaki İngiliz Köşkünde ve Anadolu Hisarında aynı yöntemlerle işlenmiş iki ayrı cinayetle uyanır. Maktullerin avuçlarına bırakılan Numara Bir, Numara İki kayıtları ve alınlarındaki kan damlası, cinayetlerin devamının geleceğine işarettir...Definenin devamı olan Kan Damlası cinayet, macera, merak, heyecan ile dil ve üslup güzelliğini bir araya getiren güçlü bir Mehmet Rauf klasiği.\n\nYazınımızın önemli başyapıtlarından Eylül romanının yazarı Mehmet Raufun Define ve devamı Kan Damlası adlı romanları, polisiye roman türünün sürükleyici örneklerindendir. Kan Damlası, vahşice işlenen iki cinayetin kaatillerinin yakalanması sürecini anlatan ve yayımlandığı dönemde olduğu kadar, bu günde aynı zevkle ve heyecanla okunacak usta işi bir romandır. Kan Damlası: Polisiye romanın kaatil kim tarzının en iyi örneklerinden biri.\n\n

Pardon efendim, orası karakol değil midir?Evet, ne istiyorsunuz?Merkez memuru bey orada mıdır? Kendisine bir şey söylemek istiyorum. Oturduğum köşkte müthiş bir cinayet işlendi. Bir kadın öldürdüler. Hemen gelmeli, meseleye el koymalısınız. İstanbul halkı bir sabah, iki ayrı cinayet haberi ile uyanır. Biri Tarabyadaki İngiliz Köşkünde, diğeri Anadolu Hisarında işlenen iki cinayette de aynı yöntemler kullanılmıştır. Maktullerin avuçlarına bırakılan Numara Bir, Numara İki kayıtları ve alınlarındaki kan damlası, cinayetlerin devamının geleceğine işarettir...\n\nİstanbul halkı bir sabah, Tarabyadaki İngiliz Köşkünde ve Anadolu Hisarında aynı yöntemlerle işlenmiş iki ayrı cinayetle uyanır. Maktullerin avuçlarına bırakılan Numara Bir, Numara İki kayıtları ve alınlarındaki kan damlası, cinayetlerin devamının geleceğine işarettir...Definenin devamı olan Kan Damlası cinayet, macera, merak, heyecan ile dil ve üslup güzelliğini bir araya getiren güçlü bir Mehmet Rauf klasiği.\n\nYazınımızın önemli başyapıtlarından Eylül romanının yazarı Mehmet Raufun Define ve devamı Kan Damlası adlı romanları, polisiye roman türünün sürükleyici örneklerindendir. Kan Damlası, vahşice işlenen iki cinayetin kaatillerinin yakalanması sürecini anlatan ve yayımlandığı dönemde olduğu kadar, bu günde aynı zevkle ve heyecanla okunacak usta işi bir romandır. Kan Damlası: Polisiye romanın kaatil kim tarzının en iyi örneklerinden biri.\n\n


Değerlendirmeler

değerlendirme
10 puan


Kusursuzca işlenen iki cinayet ve ardı arkası kesilmeyen notlar ,ev halkının huzursuzluğu ve dolu dolu gerilim ve polsiye
Mehmet Rauf en az Agatha Christie kadar başarılı hatta bence bir kıt daha önde kızmasın da kimse bana
Bundan evvel Define romanını okumuştum ,bu kitap onun devamıymış yine bilmeden aldım Mehmet Raufu okumayı sevince kütüphane de görünce hem ince olmasından ötürü hem de yazardan ötürü alayım dedim birde bakarım ki devamıymış :)
Velhasıl kelam bütün polisiye severlere beğenme garantisi veriyorum önce define sonra bu kitabı soluk soluğa okuyacaksınız.
Benim burda ki en sevdiğim karakter tabii ki kitabı okuduktan sonra neden olduğunu anlayacaksınız Hayret Bey :)
Seni hin seniiiii :) :) dedim kendisini okurken
bakalım siz de başka bir karakterle benzetcekmisiniz Hayret Beyi


Baskı Bilgileri

116 sayfa


ISBN
9944-184-58-8

Diğer baskılar


Etiketler: türk klasikleri

Benzer Kitaplar

Şu An Okuyanlar

Şu anda kimse okumuyor.

Okumuşlar

Kekligün Yağmur Perisi ndrgt pastelrenklervehayat yün kafa
31 kişi

Okumak İsteyenler

kaancy ekinji dike
3 kişi

Takas Verenler

Takas veren bulunamadı.
Puan : hepsi | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Değerlendirme Zamanı: en yeni | en eski