Açıklama
şimdi çok iyi anladım ki, Zübük bir tane değil, biz hepimiz bir zübüğüz Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmask, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip işte başımıza böyle zübükler çıkıyor. Oysa zübüklük bizde, bişzim içimizde.Onları biz, kendi zübüklüğümüzden yaratıyuoruz. Sonra, kendi zübüklerimizin bir tek Zübük'te birleştiğini görünce ona kızıyoruz. Bu zübükler heryerde var, biz zübüklerde varsak, onalr da orda...
Puan dağılımı
7.3/ 1016 puan
10
1
9
2
8
5
7
4
6
2
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Puanlar bu eserin tüm baskılarına aittir. Tüm yorumları gör →
Benzer Kitaplar
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...










