Eser· Kitap

Evrenden Torpilim Var

7.5/10(139)

Siz hiç 150 kilo oldunuz mu? Sizin hiç yabancı bir ülkede bavulunuzu kaybettiğiniz, sabahları mısır gevreğine bira döküp hayatta kalırken günlerce tek kelime bile konuşmadığınız, dayak yedikten sonra girdiğiniz komadan bir gözünüzü kaybetmiş olarak çıkıp tekrar parklara döndüğünüz, annenizi kaybettikten sonra hapiste yatarken babanızı kaybettiğiniz oldu mu?Benim oldu.Peki ya sonra o yabancı ülkenin dilinde şakır şakır konuşup hatta seslendirme yönetmenliği bile yaptığınız, o ülkedeki filmlerde başrol oynadığınız, 70 kilo verip filinta gibi olduğunuz, yeni ve mutlu bir hayat kurduğunuz, elinizi attığınız her işi altın yumurtlayan tavuğa çevirdiğiniz, her saniyenizi gülümseyerek geçirdiğiniz, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmeye başladığınız oldu mu?Benim oldu.Nasıl mı?Gelin anlatayım...

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Evrenden Torpilim Var

Evrenden Torpilim Var

263 sayfaISBN 9789944986816

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.5/ 10
139 puan
10
28
9
21
8
29
7
28
6
10
5
7
4
5
3
6
2
1
1
4
Bblackpearl<3· Evrenden Torpilim Var
7/1021.12.2017

Güzel

MMissisgamze· Evrenden Torpilim Var
7/1029.09.2015

Kişisel gelişim kitapları içerisinde pratiğe en çabuk dökülen kitaplardan birisi. Bir edebiyat kitabı değil bir teknik kitabı olduğu için diğer kişisel gelişim kitapları gibi özellikle bazı yerlerinin tekrar tekrar okunup uygulanmaya devam edilmesi gerekiyor. Dili çok yalın, örnekler insanın zihnini yormayacak şekilde. Okuyun bir şey kaybetmezsiniz hem en azından motive olmuş olursunuz.

Iinci16· Evrenden Torpilim Var
7/1025.09.2014

kitaba büyük bir hevesle başladım çünkü alırken çok iyi bir kişisel gelişim kitabı önerisiyle aldım.Günlük ve kişisel örneklerle örneklendirilmş, akıcı sayılabilen konuşma dilinde yazılmış kitap. "evrene ne mesaj verirsen evren de sana onu iletir"kitabın özeti bana aklrısa bana "secret" kitabını anımsattı biraz o da bu tarz evrensel mesajlarla ilgiliydi yanlış hatırlamıyorsam.yine de güzel, düşünmeye sevk eden, okumaya değen bir kitaptı...

Mmavi detay· Evrenden Torpilim Var
9/1004.09.2014

Ego kelimesinin, insanlar içinde ne kadar yanlış kullanıldığını eğlenceli bir dille anlatışı Aykut Oğut'u sevmeme sebep olan başlıca etkenlerden biri. Okurken, Yaşadığınız an'lardan ne kadar uzaklaştığınızı fark ediyorsunuz. Nedenini bilmediğiniz iç huzursuzluğunuzu tersine çevirebilmeyi, İstemediğiniz şeyleri söylerken sürekli konuşan ve içten içe sizi kemiren iç sesinizi duymayı ve onunla iletişime geçmeyi, Sorunlarla başa çıkma yöntemlerini, Yaşadığınız hayatın, geçmişinizde aldığınız kararlarla sizi buraya taşıdığı ve bunu değiştirebileceğinizi fark ediyorsunuz. Bir çok kişisel gelişim kitabı olmanız gereken kişiliği yazar ve bunun çok kolay olduğunu söylerken, bu kitapta bunun uzun bir süreç olduğunu da itiraf eder. Aykut Oğut'un bizden biri olması, türk toplumunda uygulanabilir kuralları beni kendine çeken bir diğer tarafı. Havaya asılı kalan ve ilk sayfalarda uygulanabilirliği zayıf görünen "İste ve al" kuralı, bir çok popüler kişisel gelişim kitabında yazar ve bir çok kişide ön yargı oluşturur. Bu kitapta da aynı şeyi bulmam eleştirdiğim tek şeydi. Ancak okumaya devam ettiğimde uygulanabilir çok şeyle karşılaşarak bakış açımı değiştirdiğimi de itiraf etmeliyim. Aykut Oğut'un eğlenceli dili de kitaba ayrı bir okunabilirlik ve sıcaklık katıyor. Okunmalı...

FFirstlady· Evrenden Torpilim Var
10/1028.05.2014

On numara kişisel gelişim kitabı Bu kitap ile Aykut ve Esra çiftini tanıdım ve yakın takibe aldım

Bbensupermendiilim· Evrenden Torpilim Var
7/1018.05.2014

Sıcak ve merak duygusunu sürekli zirvede tutan bir kitap. Katılmadığım tek noktası şükretmek kısmı. Yazar ya bu noktayı atladı ya da Türk halkını bildiğinden sağlam bir nokta atışı yaptı ki ikinci kısım çok daha mantıklı. " Şükretmek, bencilliktir. " 'Haline şükret' tavrı. Yani bir başkası görülür, durumu kötüdür ve 'şükürler olsun' ya da 'haline şükret' denir. Bu o karşısında ki kişiyi es geçip kendi adına temennide bulunmaktır. Yani bencilliktir. Şükretmek, sistemin bize dayattığı; az ile yetin, ya da olan ile yetin manasında bir durumdur. Geri kalmışlığımızın temel nedeni budur.

Ddurusu· Evrenden Torpilim Var
10/1009.04.2014

Okunmalı, okutulmalı, diğer kişisel gelişim kitaplarından dil ve anlatım olarak farklı, akıcı ve etkileyici buldum. Bütün arkadaşlarıma tavsiye ettim. Bana tavsiye eden ve satan kitapcım Serkan'a da teşekkür ettim :))

EEBRU BİLGİÇ· Evrenden Torpilim Var
7/1007.12.2013

kişisel destek

EEbisah'ın Dünyası· Evrenden Torpilim Var
8/1002.12.2013

http://hasibecengiz.blogspot.com/2013/12/kitap-elestirisi-evrenden-torpilim-var.html

ŞŞah-Rû· Evrenden Torpilim Var
3/1025.05.2013

Evrenden Torpilim Var, benzer türdeki kitaplara göre daha samimi. Belki yazarı bizim dilden yazdığı içindir. Biraz daha yol gösterici, en azından nasıl istemek gerektiğine dair fikir veriyor. Fakat The Secret gibi sınırsız isteme mantığına dayandığından ikna edici gelmiyor. Bu görüş açısına bağlı bir durum tabi. Bana göre doğanın bir düzeni olduğundan herkes her istediğine kavuşsa Aman Tanrım filminde bulabiliriz kendimizi. Yine de yazım dili olarak daha akıcı olduğundan sıkmadan okutuyor.

Nnephentus· Evrenden Torpilim Var
9/1016.03.2013

Farkındalıkla yaşamanın harika olduğunu öğreten serinin ilk kitabı.

Ppumpkin35· Evrenden Torpilim Var
1/1029.01.2013

Kişisel gelişim kitaplarının bana göre olmadığını bana hatırlatan kitap... http://buffydevampirsayilir.blogspot.com/2013/01/evrenden-torpilim-var-aykut-ogut.html

Sserapx· Evrenden Torpilim Var
8/1021.01.2013

güzel

Ppusechemistry· Evrenden Torpilim Var
9/1022.12.2012

Her şey düşüncelerinizde başlayıp düşüncelerinizde bitiyor.

Aalastir· Evrenden Torpilim Var
6/1011.11.2012

Kitap içerik olarak güzel farklı bir bakış açısı fakat söyle birşey varki oda yazarın okuyucuyu kandırması.Açıklamada yazan tek gözünü kaybetme olayı YALAN.Aykut bey tek gözünü kaybettiğini söylüyor fakat araştırdım ve öyle bir yazıya rastlayamadım.Hatta yakın tarihteki videolarınıda izledim ama yok maşallah sapasağlam.

OOrion5656· Evrenden Torpilim Var
10/1011.11.2012

Kitap hafif komedi tarzında insana huzur veriyor iki eli çamurda tamamen batmış durumda olan bir adamı anlatıyor insanın yaşam sevinci,isteğini arttırıyor

VVishnu· Evrenden Torpilim Var
7/1031.08.2012

Bu adama ve karısına gıcık olmaya başladım :)

Ggelcaydemledim· Evrenden Torpilim Var
4/1021.08.2012

toplanıp yakılmalı böyle kitaplar.

KKARAMELA· Evrenden Torpilim Var
10/1020.07.2012

Hiç vakit kaybetmeden okunmalı diyorum.

Sstylish· Evrenden Torpilim Var
10/1017.07.2012

Çok beğendim ben bu kitabı :)

Mmargrit· Evrenden Torpilim Var
8/1017.07.2012

Diğer kişisel gelişim kitaplarından oldukça farklı. Klişe konular bu kitapta çok farklı, ilgi çekici bir şekilde anlatılmış. Roman kadar sürükleyiciydi. Yazarın anlatımı hem çok samimi hem de akıcı. Hayata geçirilebilecek güzel örnekler var. Kişisel gelişim, pozitif düşünce vs. meraklılarının yanında gün içerisinde biraz daha gülümsemek isteyenlere önerilir.

Benzer Kitaplar