Eser· Kitap

Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?

7.9/10(28)

Arka Kapak Mükemmel bir ilişki, Mükemmel iş, Mükemmel kazanç, Mükemmel dostluklar, Mükemmel aile ilişkileri, Mükemmel bir hayat, Aslında yoktur... Varolan ilişkinize, işinize, kazancınıza, dostluklarınıza, aile ilişkilerinize, hayatınıza mükemmel bir bakış açısı vardır. Biz bu kitapta, 'kendi mükemmel' bakış açımızı paylaşıyoruz sizlerle. Bizim hayatımızı, tek kelimeyle, mükemmel hale getiren bakış açımızı. Hangilerine inanacağınız, hangilerini uygulayacağınız, hangilerine sırtınızı döneceğiniz, tamamen size kalmış. Teorilerden uzak, sadece yaşanmışlıkların paylaşıldığı yolculuğumuza, sizleri de davet ediyoruz. Hoşgeldiniz. Aykut & Esra

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?

Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?

Dharma Yayınevi

312 sayfaISBN 97860555985872012-06-13

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.9/ 10
28 puan
10
4
9
6
8
8
7
6
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0

Yorumlar(25)

O
ortasekerli· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1013.08.2019
J
jelibon· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1020.07.2015
M
mmtfb· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1007.01.2015
F
Firstlady· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1028.05.2014
T
tB7· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1027.01.2014
D
ddmtkkn· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1010.12.2013
K
krdln· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
10/1029.11.2013
S
serars· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1018.10.2013
P
pnr87· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1017.10.2013
B
Berfin Seven· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1002.07.2013
E
esirma· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1003.05.2013

Eğlenceli bir kitap olmuş ama sanırım Aykut'un önceki kitaplarını okumamış olsam daha az beğenirdim

N
nuclear· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1011.04.2013
N
nurdantanriver· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1020.03.2013
N
nephentus· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1016.03.2013

Soru-cevap şeklinde olan bu kitap birebir sizin sorularınıza tabi ki cevap veremiyor, ama kıyısından köşesinden ya da çok alakasız bir yerinden bir şey yakalayıp üzerinde düşünerek kendi sorunuza cevap bulmanıza olanak sağlıyor. Özellikle birinci ve ikinci kitapları okuyanların bundan da fayda sağlayabileceklerini düşünüyorum.

T
tulin cosgun· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
6/1001.03.2013
U
ulasibrahimbilgin· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
3/1023.02.2013
Ö
öylesinebiri· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1021.02.2013

Bu kitap daha çok yazarın ilk iki kitabını okuyup hayatında uygulayıp, bazı yerlerde takılanlar için takıldıkları konulardaki sorulara eşiyle beraber verdiği cevapları kapsıyor... Çok açıklayıcı olmamakla beraber konunun neyle ilgili olduğunu anlayabiliyorsunuz az çok. Az çok olması bence kitabın yetersiz tarafı... Devamı: http://blogumabandim.blogspot.com/2013/02/bu-egolar-sisirsek-de-mi-saklasak-aykut.html#more

S
Spirit· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1009.02.2013

Çıktığı an okumam gerekirdi. İmla hatalarına gözünüzü yumduğunuz sürece çok faydalı olabilecek bir kitap.

Ç
Çiçek· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
10/1021.01.2013
A
Angeltugce· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1018.01.2013
C
cerenyildiz· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1016.01.2013
N
nihankayhan· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
7/1026.12.2012
B
bonbonetchocolate· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
9/1011.12.2012
B
bunny58· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
10/1020.11.2012
Ş
şeyda· Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
8/1030.10.2012

Benzer Kitaplar