Günahkar (Rizzoli & Isles, #3)
Tüyler ürpertici Doktor Gerritsen’in morguna hoş geldiniz. Publishers Weekly Cinsellikten doğan suçluluk duygusuyla harmanlanmış görkemli cinayetler. Kirkus Son derece heyecan verici. Bu kitabı elinizden bırakamıyacaksınız. Mo Hayder Vurucu cümleler eşliğinde yürek hoplatan bir gerilim. Gerritsen her yeni romanında, işinde daha da ustalaştığını kanıtlıyor. The Drood Review Gerritsen, insan ruhunun derinliklerinde saklanan gizleri gün ışığına çıkartmayı başaran hayal gücüyle, Edgar Allen Poe ile H.P. Lovecraft arası ilgi çekici tarzıyla ses getiriyor. Chicago Tribune Gerritsen’den tuhaf bir şekilde insanı içine çeken, korkutucu ve gerilim yüklü bir roman daha.” Booklist Gizemler ardına saklanmış, korkutucu ve çekişmeli bir mücadele. Kirkus Tess Gerritsen, zihninin karanlık kuytularında gezinen tüyler ürpertici ve kafa karıştıran cinayet kurgularını, Günahkar adlı romanında ustaca kaleme almış. Dünya döndükçe son bulmayacak olan iyi ve kötü arasındaki savaşı, ustaca şekillendirdiği karakterleriyle sahneye koyan Gerritsen korkuyu, son derece başarılı bir gerilim romanı olan Günahkar ile okuyucuların kalbine salıyor.
Baskılar4
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (343)Yine muhteşem...bir solukta okudum Cerrah ve Çırak kadar olmasa da heyecanlı ve sürükleyiciydi. Okumanızı tavsiye derim.
Serinin en beğendiğim kitabı şuan bu kitap. Olay akışı güzel işlenmiş Tess Gerritsen'i övenleri bu kitaptan sonra anladım.
Serinin her kitabı gibi bittiğinde bi sonraki kitabı fazlasıyla merak uyandırıyor. Ayrıca Rizzoli ve İsles hakkın da daha çok detaya girerek karakterlerin okuyucu tarafından daha ayrıntılı tanınmasını sağlamış.Aslında yapılacak çokta bi yorum yok çünkü eksik yorum yapıp kitaba haksızlık yapmak istemiyorum. Özet olarak serinin diğer kitapları okuyanlar mutlaka devam etmeyi seriye
Jane ve Maura bu kez manastırda işlenen cinayetlerin peşinde. Kendini tamamen Tanrı’ya adamış bu kadınlardan kim ne istemiş, üstelik işin içinde bir de bebek varsa bu manastırda neler olmuş olabilir? Tüm bu koşuşturmanın içinde sevgili Ölüm Kraliçesi’nin yalnızlığını geçmişin tozlu sayfalarından biri paylaşırsa ve Jane kendi hayatıyla ilgili çok ciddi kararlar vermek zorunda kalırsa.. Yine soluk soluğa okunacak bir Tess kitabı bekliyor sizi. Herkese tavsiye ediyorum.
Cerrah, Çırak ve Günahkar'ı art arda okudum. İlk iki kitap o kadar korkutucuydu ki, bu kitap o kadar etkilemedi. Sadece çok fazla mide bulandırıcı sahne vardı. Katil yine insanın karnında ne var ne yok oynatacak bir sahneyle kurbanını geride bırakmıştı... Başka bir kurbanın başına gelenler de tam anlamıyla şok ediciydi. Bu kitap biraz daha sakin geçti ama Tess Gerritsen kesinlikle yine pişman etmedi.
Son satıra kadar heyecanın kesilmediği bir Gerritsen klasiği.
Yine sürükleyici heyecanlı ve tahmin edilemeyen bir katil ile son bulan bir kitap. Polisiye sevenler için güzel.
cerrah ve cirak kadar olmasa da bu kitapta guzeldi ama sanirim ben daha cok kan heyecan bekledim Tess`den .
Şu son sayfalara doğru gerilimin içerisine aksiyonu da ekliyelim modeli 3 kitaptır iyi bir şekilde tutuyor Tess Gerritsen için ama bir daha benzer bişey okursan çekiciliğini kaybedebilir.
Serinin ilk iki kitabina gore gerilimí daha az bir kitap olmus.ilk 2 kitaptaki heyecani yakalayamamis 6/10
tess gristen'in kitaplarını çok seviyorum evet belki bence bir grange değil ama boşluk doldurabiliyor vekaleten.bu kitap da güzeldi sürprizler vardı ama bir "cerrah" kadaar heyecanlı sürükleyici değildi bana göre.yine de kaliteli bir polisiye...
Kitap esir alıyor, Tess Gerrıtsen gerçekten çok iyi yazıyor.
Yazılmasa da olur muymuş, olurmuş. Okuduğuma pişman mıyım, hayır değilim. Serinin sürekliliği adına okunması gerek, kitabın ilk yarısında romantizm ve iç hesaplaşmalar yoğunlukta ama özellikle son 100 sayfadaki gerilim müthişti. Heee bir de mutlu sonlara bayılıyorum ;)
Serinin ilk iki kitabı kadar olmasa da güzeldi...
Bayağı oldu okuyalı ama hatırladığıma göre bayağı güzel bir kitaptı. Öneririm yani..
Akıcı bir kitaptı.
okuduğum en iyi kitap değildi tabii ama güzeldi,ilginçti,sürükleyiciydi
tess gerritsen hayranlarının veya şu ana kadar olmayan herkesin sevebileceği elinden bırakmadan okuyabileceği bir kitap...
yine Tess gritsen yine gerilim wuhhuuuu :)
Çoğunlukla olduğu gibi seri sayılabilecek bir hikayeye ortasından daldığımdan ve yazarın okuduğum ilk romanı olduğundan tarzı hakkında bir fikrim yoktu. Bu türde çok örnek var o yüzden konunun şaşırtıcı olduğunu söyleyemem. Ama kendini okutturacak kadar heyecanı sabit tutmasını bilmiş yazar. Akıcılık ve detaylı otopsi teknikleri de dikkat çekici unsurlar. Karakterler önceki kitaplarda bu kadar duygusal değilmiş sanırım, bu macerada iç dünyaları biraz karmaşık. Önceki romanları da okuyunca bir bütün olarak daha anlamlı olacağını düşünüyorum. Tek olarak ise çok kuvvetli bir roman değil, bir geçiş havası var.
Çok güzel bir kitaptır akıcıdır güzeldir.
İnsanın tüylerini ürperten,sıkılmadan okunan, müthiş bir kitap.
çok güzeldi..sanırım bu seriyi peşpeşe okuyunca çok daha keyifli oluyor..












