Eser· Kitap

Şahmelek

6.7/10(40)

"Elimden gelse hâli hazırda kenetlenmiş ellerimizden güç alıp onu bu evden kaçırırdım. Denizi görebileceğimiz bir yere giderdik belki... Hiç konuşmazdık. Dudaklarımız değil, dokunuşlarımız konuşurdu bizim yerimize... Başımı onun geniş omzuna yaslayıp burnumu boynuma gömerdim. Onun o tatlı kokusunu doya doya içime çekip gözlerimi yumardım. İnanıyorum ki birlikte olsak her şey daha güzel olacaktı. Belki daha kolay..." Ailesi, kızkardeşinin tedavisi için Amerikaya gittikten sonra Balkanlı Ailesinin evinde yaşamaya başlayan İdenin hayatı, bir gün rüyasında evin oğlu Aslanı görmesiyle tamamen değişir. Herkese, her şeye ve özellikle aşka karşı soğuk ve ilgisiz görünen Aslan Balkanlıya yavaş yavaş âşık olmaya başlayan İde, tutulmaya başladığı adamın buzlarını eritebilecek midir? Yaralı bir aşkın hayaletiyle boğuşan Aslan ise onun seven bir kadının varlığını kabul edebilecek midir?

Baskılar12

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Şahmelek

Şahmelek

Şahmelek

Müptela Yayınları

496 sayfa
Şahmelek

Şahmelek

Müptela

496 sayfa2014-01-01
Şahmelek

Şahmelek

Müptela

486 sayfa2014-01-01

Şahmelek

Şahmelek

Şahmelek

Müptela

481 sayfa2014-10-01
Şahmelek

Şahmelek

Müptela Yayınları

496 sayfa2014-10-10
Şahmelek

Şahmelek

Müptela Yayınları

496 sayfa2014-10-01
Şahmelek

Şahmelek

Müptela

496 sayfaISBN 97860590210812014-01-01
Şahmelek

Şahmelek

Müptela Yaınları

496 sayfa2014-01-01
Şahmelek

Şahmelek

Şahmelek

Şahmelek

Müptela yayınları

496 sayfa2014-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

6.7/ 10
40 puan
10
5
9
2
8
5
7
6
6
13
5
5
4
2
3
2
2
0
1
0

Yorumlar(25)

Z
Zekiye· Şahmelek
6/1021.11.2022
Z
Zeynep Buse· Şahmelek
7/1026.01.2017
N
nrchn· Şahmelek
5/1025.09.2016

yazarımızdan af dileyerek birkaç şey söylemek istiyorum. hikayeyi pek beğenmemekle arada kalmış oldum. kitabın eksiği --aslında fazlalığı-- bence fazla cümle kurulması.o yüzden fazlaca kalınlıkta bir kitap.yarım bırakmak istemediğim için bitirdim. gereksiz cümleler var ki her bölüm başlangıcı heyecanla biten bölümün devamı illa bir ballı süslü kelimelerle araya farklı edalarda cümleler sokulup bende konuşma cümlesi görene kadar atlama gereği hissettirdi. idenin sürekli hiç kitap okuyamadım demesi ama sürekli bir kitap okumak için kış bahçesine gelmesi .zaman kavramları çok karışık günlerin kavramı tam oturmamis bir de İde'nin karakteri tam olarak veremedi bana. bir masum kız bir şımarık bir görmüş geçirmiş bir aile düşkünü bir erkeklerle arası süper. ben 25 yıllık hayatımda bu kadar farklı ortamlarda farklı tepkiler veren bir insan tanımadığım veya göremediğim için çok garipsedim kızımızı. kızın ailesi zengin mi orta halli mi onu da tam anlamadım hikayede.zengin ya da orta halli de olsa kızın aslında yurtta kalması gerekmez mi neden zengin bir aile yanındaki yardımcının yanında kalır ki bu da aile ile pek yüz göz olmaması demektir.işte bana baştan hikaye inandırıcı gelmediği için üzgünüm :( yazarımızın kendini geliştirmeye ve yazmaya devam etmesini umut ediyorum.

F
Fatma Akgün· Şahmelek
6/1005.09.2016
Y
yasmincicegi· Şahmelek
6/1026.07.2016
G
gizem_mi· Şahmelek
8/1017.03.2016
O
okursever-nejla· Şahmelek
8/1011.01.2016

İlk kitaplar her zaman korkutur beni... Ancak Şahmelek hiç de hayal kırıklığına uğratmadı beni. Bi kere anlatımı çok güzel..Yazarın karakter betimlemelerine bayıldım, özellikle de Aslan karakteri, kendisine hayran kaldım doğrusu. Kurgu olarak da güzel bir hikayesi vardı. Kız kardeşinin tedavisi için yurt dışına giden ailesi İde'yi çok güvendikleri aile dostlarına emanet ederler. O aile dostları da çok ünlü ve zengin Balkanlı malikanesinde kahya kadın Dilber Hanımdır. Dolaysıyla İde de bu evde yaşamaya başlar ve daha fazla spoi vermemek adına olaylar burada başlar demekle yetiniyorum :) Evet, biraz eski Yeşilçam Filmi tadında ama daha modern... Okuyun derim seveceksiniz..

M
manoliya· Şahmelek
10/1009.01.2016
"
""CANSU""· Şahmelek
8/1006.11.2015
A
aylara· Şahmelek
4/1031.10.2015

Güzel bir roman ama bana göre daha gençlere uygun yaşlanıyorum ben artık....

C
catlakkazaan· Şahmelek
5/1030.10.2015
G
greenday· Şahmelek
6/1008.10.2015
Y
yasemin144· Şahmelek
8/1020.08.2015

❄Şahmelek ❄ ➲ Şahmelek'i almak, okuyacağımı düşünmek aklımın ucuna gelmezdi cidden ∩_∩ ❃ Fuarda arkadaşımın almasıyla bir anda bende kendimi kitabı alırken buldum resmen, fazlaca ani bir alışveriş oldu benimkisi, garipti  ^_^ ⇨ Kitabın başlangıcında İde'ye fazlasıyla gıcık olmuştum. Kız resmen bana arsız gelmişti. Bildiğiniz arsız, yüzsüz... İçi dışı Aslan'dı zaten. ✺ O yüzden başlangıçta sevemedim kitabı, karakterin davranışından ötürü... ↬ Ancak okudukça şunu farkettim ki, ben kitabı sevmeye başladım. Belki de alıştım ama dediğim gibi kitabı sevdim. ♡ Aşk dolu romantik bir kitap benim için Şahmelek... ❈ Yazarın anlatımı sevdim. Hissettiren, yaşatan duyguları güzel bir kalemle aktarmış. Beni tatmin etti, mutluyum ➥ Kitabın olaylarını, yaşananları düşününce fazlaca akıcı olduğunu söylemem ancak ben sıkılmadım. Hatta okudukça İde'yi bile sevdim, gerçekten :)  Şu aralar gözümde tatlı, şeker bir karakter ∩﹏∩ Okudukça karakterleri de benimsedim. Bazı kişilerin bazı yönlerinden nefrette etsem. Öyle işte... ✮ Aslan Balkanlı'dan bahsetmek lazımsa → İde'nin dediği gibi "güzel adam" cup oturur. Cidden adı gibi karakteri gibi güzel adamdı  ღ _ ღ  Kısa ve öz. ~ ~ ~ ✴ Anlatmaya çalıştığım gibi başta hiç seviceğimi düşünmedim. Beklentilerim de hep düşüktü. Ancak şans vererek, okuyarak gerçekten sevdim. Kitap bittiğinde ise çokça mutluydum. ☞ Okuyup, okumamak size kalmış. ●﹏● ♢ Merak edip okumak isteyenlere, romantik okurlara, hatta şu an okuyanlar için aşkla okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

D
dolunayozlem· Şahmelek
3/1017.08.2015
H
hergene54· Şahmelek
6/1002.07.2015
G
gzmarz· Şahmelek
8/1017.06.2015
G
Gncaraz· Şahmelek
10/1016.06.2015
E
EMine· Şahmelek
10/1009.06.2015

gerçekten çok iyi bir kitaptı.Aslan ve İdenin aşkını okurken çok eğlendim

S
sedef tekiner· Şahmelek
7/1029.04.2015
L
Lulu Marley· Şahmelek
6/1001.04.2015

Konu olarak güzeldi ama daha gelişmesi gereken bir kalem..

E
eskaymak· Şahmelek
7/1030.03.2015
A
aura_k· Şahmelek
6/1027.03.2015
E
ebrusn· Şahmelek
4/1026.03.2015
A
asenaozoral· Şahmelek
6/1017.03.2015
H
Hilalakt· Şahmelek
7/1016.03.2015

Benzer Kitaplar