Özgürlüğün Elli Tonu (Fifty Shades, #3)
Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı… Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak. Anastasia Steele’in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey’le tanışması, her ikisinin de hayatlarını geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian’ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder. Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey’i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia’nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey’in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey’inse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir. Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ana’nın en korkunç kâbuslarını gerçeğe dönüştürür… "Ö
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Tüm puanları gör (310)Önce ki kitapta Christian Ana'ya evlenme teklif etmişti. İkili balayına gitmiştir. Uzun süren balayında düğün ve detayları Ana'nın hatırlamaları ile öğreniyoruz. Güzel mutlu balayıları bitince yorucu iş hayatına dönerler. Tabi ki hep mutlu olamazlar ve olaylar ortaya çıkar. Jack Hyde gibi bir problemle uğraşırlar. Ana hamiledir ve Christian bu durumu önce hoş karşılamaz. Bir süre bu problemle de uğraşırlar ve sonunda bebekleri ile mutlu yeni bebeği bekler halde bir tablo ile karşılaşırız. Christian'ın bakış açısından da bölüm vardı bu çok hoştu. Bu ikiliyi çok sevdim. Başlarda ki balayı bölümlerini okumak çok zevkliydi ve onları evli mutlu görmek, kalpler ve çiçekler erkeği Christian'ı okumak harikaydı. O masum,utangaç Anastasia'nın ve Christian'ın geçirdiği büyük değişim şaşırtıcıydı. Bir adam bu kadar sevebilir mi dedirtti bu kitap. Christian'ın anlatımı ise harikaydı.
Diğer iki kitaptan sonra tamamen ticari kaygı ile yazılmış.
Christian in sonunda zincirlerinden kurtulması çok iyiydi. Herkesin okuyabileceği bir kitap değil. Tamamen cinsellik içeriyor diyorsunuz ama kitapta sadece oraya odaklaniyor çoğu kişi bu yüzden tamamen cinsellik görülüyor. Aksine çok duygu yüklü bir kitap ben çok agladm bu seride. Okumasını bilenler okusun lütfen... Müthiş bir seriydi iyi ki kimseyi dinlememisim ve okumuşum..
Ilk kitapta en azindan sadizmden hoslanan kibirli bi zenginin cocukluk tramvasi nedeniyle yasadigi hayat karsisinda basit tasrali bi edebiyat ogrencisinin durum karsisinda nasil davrandigina dair anlatimlar mevcutken son ve en kalin kitap gereksiz uzatlamarla dolmus. Surekli s... ve Ana o kadar hazirsin ki kelimeleri ile karsilasiyorsunuz. Kitap edebiyattan yoksun bi kere. Eger bu kulvarda edebi bi eser okumak istiyorsunuz o zaman size Marques oneririm. Son 50 Sayfa aksiyon nedeniyle en azindan durumu kurtardi yorumu yaptirsa da bos zamanlarin cerez kitabi diyebiliriz.
Seride bolca yer verilen cinsel sahneleri görmezden gelip christian'ın aşkına odaklanırsak güzel olabilir.
bence serinin en iyi kitabıydı. Güzel bir son oldu. Jack karakterini sevdim.
ve mutlu son...Bir manyağın inanılmaz zengin yakışıklı herşeyi var yok yok abinin,normal ama manyaklığa müsait eh iç güveysinden hallice pek güzel değil hatta yazara benzeyen bir cici kızımız var.. bu kitap bir furya başlattı bu bir gerçek.. kitap yazan ve okuyan furyası. Bu iyimiydi kötümüydü göreceğiz çünkü elinde kırbaçla gezen psikopatlar çoğalacak gibi, gel anam sana zevk vericem diyerek manyak manyak tipleri görürseniz ve buna atlayan ablaları şaşırmayın...Ama bu bir kurgu ve hikayeyi çok abartmaya gerek yok..Karakteri duygusal olanlar romantizm ve aşk görür,karakteri gerçekçi olanlar sadece porno görür..kimse kimseye sen yanlışsın bu doğru dememeli her iki açıda baktığı noktadan doğru bakıyor ;) Yazarın kalemi akıcı sürükleyici aşk gerçekçi erotik kısımları bence hayalciydi... BDSM denilen ne haltsa bence bu kadar yumuşak geçişli değildir diye düşünüyorum çünkü acıdan zevk alan bir manyak var sonuçta...herneyse isteyen okusun istemeyen okumasın kitapta algıladığım aşk filminde algıladığım ise pornoydu....
Grey ' in ağzından yazılan son bölüm çok etkili
İlk iki kitaba göre daha basit bir kitaptı.Yine de türünde en iyi kitaplardan birisi olduğunu düşünüyorum.Özellikle Christian'ın notları kısmını çok sevdim.Onun bakış açısından okumak güzeldi.Bu tarz kitapları sevmeyen arkadaşlar lütfen uzak durun.Böylece seriyi boşuna karalamamış olursunuz :)
İşte Elli ton serisinin 3.ve ne yazık ki finalini oluşturan son kitabı. Sonu güzel bitse de bitmesini istemediğim kitaplardan biriydi.
Bu kitapda.oldukca "BDSM" icerigi var bunu kabul ediyoruz zaten. Ama kabul etmedigimi sey bu kitabin sadece #BDSM uzerine oldugu !!! Bir adam dusunun ve bu adamin ulkenin en zenginlerinden olsugunu bilin. Cocuklugunda yasadigi kotu olaylar yuzunden geleceginde bile rahat edemedigi ve degil bir kadini sevmek kendi ailesinden bile uzak duran bir adam. Bir Karin ugrana tum tabularini yikan her ne.kadar kontrol etme ihtiyaciyla yanip tutussa dahi bu kadin ugruna degismeyi isteyen ve degisen bir adam !!! Christian Grey, Grey topluluklari sirketinin patronu ve CEOsu ayni zamanda gizemli , karanlik ve grinin elli tonuna donuse bilen.gozleri olan bir adam.dusnun. Gordugunuzde Oncelikle Heybetinden korkutan ama fena halde cekimi kuvetli bir Aurasi olan birini dusunun... Ah Ana ah ... Kim istemez ki onun yerinde olmayi ... Bu kitap hakkinda destanlarca sayfa ve yorum yapabilirim ama gerek yok. Tek soylemek katedigim sey Lutfen kitabi okumadan yorum yapan arkadaslarim kitabi okuyarak yorumlarsaniz ve yargilarsaniz sevinirim ... Bay&Bayan Grey ...
Serinin en iyisi
Serinin son kitabı olan Özgürlüğün Elli Tonu bu seri için güzel bir final olmuş. Özellikle sonda Christian ağzından yazılmış kesit kitabın en güzel yeriydi. Umuyorum yazar onun ağzından bize bir kitap yazar. Fakat tabi ki bu serinin genel durumu şu yönde ortada çok belirli bir hikaye yok, genelde kurgu erotizm üzerine ve Ana ile Christian'ın aşkları vıcık vıcık. Ama bu onları sevmeye engel değil. Hele ki Christian. Çocuksu bir çekicilik var adamda yapılacak birşey yok. Ana'yı da sevdiğimi söyleyebilirim Christian'ın sorunlarını kabullenmesi büyük birşey bence.Küçük noktalarını öğrendiğinde Christian'ın verdiği tepki beni oldukça kızdırsa da sonunda hem Ana'nın hem de biz okurların gönlünü almayı başardı :) Sonunda o Elena cadısı da hayatlarından tamamen çıktı. Yani kısaca nasıl bitmesi gerekiyorsa öyle bitmiş, güzeldi .
kitap bir yıldır benimle olmasına rağmen,yeni gelenler yüzünden okuma fırsatım olmamıştı. Hep erteledim. 6 günde ise bitirdim. Diğer kitaplardan 1 yıl sonra okumama rağmen herşey yerli yerindeydi. Yazar biraz tuz biber katalım deyip aksiyon katmış. Mutlu bir aileye dönüşebilecekleri aklıma bile gelmemişti. greyin notları kısmı ince bir detaydı ama her şeyi açıklıyordu. Çok estekik olmuş, kitaba baska bir hava katmıştı. Ama kapağını way be diye mi kapattım hayır. İlk ikisini okuduğum için seriyi tamamlamak adına benim için bir zorunluluktu.
Artık en sevdiğim seri Elli Ton serisi, en sevdiğim kitap karakteri ise Christian Grey hiç şüphesiz ^^
2. sini bi şekilde bitirdim ama 3.nün sonuna kadar gelemedim.
Elli Ton üçlemesi hakkında kısa ve net bir yorum yazacağım 1.Kitap Şehvet 2.Kitap Şehvet ve şiddet 3.Kitap Şehvet ama SEVGİ dolu bir kitaptı ben keyifle okudum ...
keşke hiç bitmesin dediğim serilerdendi, seriyi kesinlikle tekrar okuyacağım ...
Sonunda bitirebildim kitabı. O kadar çok seks sahnesi yazmış ki yazar, bir yerden sonra sürekli aynı şeyleri okuyormuş gibi hissettim. Ana tam anlamıyla kezbanların efendisiydi.
Kim ne derse desin, ben bu kitaplari begendim. www.ahukader.de
Bu seri çok konuşuldu. Şöhretini çok da fazla hak ettiğini düşünmüyorum. Bundan daha az satan ama daha harika kitaplar okudum çünkü. Her şeye rağmen kitap hakkında söylenen olumlu veya olumsuz her yorumdan bağımsız ele alındığında güzel bir seriydi... İlk kitabın tüm özentiliğine rağmen, kendine bir yol çizebildi iyi veya kötü. Mükemmel erkek + ona sahip olarak umutları tazeleyen sıradan genç kız + cinsellik + kadınların anaçlığına hitap edecek şekilde şefkat gerektiren, iç acıtan sorunlar tarifiyle fırınlanan ve üstün pazarlama ve reklam stratejileriyle güzelce kabartılan kitap, tatmamız için sunuldu. Ve "end of the story"... Gerçi beyaz perdeye aktarılacak olan üçleme bir süre daha konuşulacak gibi... 3. Kitapta Christian yine oldukça korumacı, Ana yine Christian'a koşulsuz şartsız aşık... Çoğu yorumda 3. kitabın gereksiz olduğu, boşuna kitabın uzatıldığıyla ilgili yorumlar okumuştum. Evet, çok fazla laf salatası vardı. Gerçi yazarın 3 kitabında da gereksiz tekrarlar çok fazla... Bu kitap 704 sayfa olmamalıydı bence, gereğinden uzundu. 3. kitapla ilgili sevdiğim şey ise yan karakterlere ve yan olaylara daha fazla yer verilmesiydi tabi ki. 2.kitap o kadar 2 kişilikti ki yer yer bunaltmıştı. Onda ise Christian'ın asıl sorununa inen ve çözüm aranan nispeten daha psikolojik kısımları sevmiştim. Bu kitap ise aksiyon yaratalım işe heyecan girsin, diğer kitaplarda yoktu, ayrıca diğer karakterlere de biraz yer verelim, 2 kitaptır çok boşladık, ayıp oldu; bir de fanları tatmin edelim hayatları kesin bir sona bağlansın, muallakta kalmasın düşünceleriyle yazılmıştı... Yine de gereksiz yerler atıldığında çiftin biraz daha dışa açıldıkları bir kitaptı. O nedenle de olumlu buldum. Giriş, gelişme ve sonuç olarak devam etti kitaplar... Ana kendini bayağı aştı 3. kitapta. Christian ise yer yer beni çok kızdırdı. Hatta yine "Ana'nın yerinde olsam ben seni çoktan terk etmiştim aslanııııııım." dediğim yerler oldu. İşin içine Bayan Robinson girdi mi ben Ana'dan da çok geriliyorum, o yüzden çekip gidesim geliyor :) Ana yine sabrının karşılığını gördü, ne diyeyim... Hele sondaki aile tablosu beklediğim bir şey olsa da yine de beni şaşırttı... Bir seri daha böyle bitti... Hiç fena değildi... http://benherneysemo.blogspot.com/2013/02/ozgurlugun-elli-tonu-el-james.html
Aman Tanrım. Yazar bu kitapta konuyu tam anlamıyla batırmış. Son kitabın bu kadar saçma başlayıp saçma biteceğini düşünmezdim. Ben bu romandan şunu anladım. Baş karakterler tamamen saçma saçma davranışlarda bulunsun biz bunun adını aşk koyalım. Bu kitapta baş karakterler baya değişmiş. Sert görünümlü,kontrol manyağı,taviz vermeyen Grey gitmiş tek düşüncesi Ana Ana! olan, Ben bunları yapıyorum Ana için diyen tamamen salak oğlu salak bir adama dönüşmüş. Ana ise başlarda masum tatlı akıllı kızdı. Şimdi Grey'e kavuştuğundan insanlığın en düşük IQ'suna sahip, fazla çocuksu, istediği olmayınca ukala davranan küfür edilesi bir karakter olmuş. Hikayede aklımda yer edinen tek yer ilk bölüm. Gidiyor kızımız sen benle herkesin içinde seks yapmıyor musun ben de bütün göğüslerimi millete gösteririm diyor. Bence ilk iki kitabı okuyun. Son kitap yazar tamamen aklına ne gelirse yazmış bence. Üçüncüyü siz kendi kafanıza göre hayal edin.
3 kitaplık bir kurgusu maalesef bulunmamakta. Yarım bırakmayı sevmediğim için bütün kitapları alıp okumak zorunda kaldım. Aksi takdirde çok gerekli olduğunu düşünmüyorum.












