L
LadyMaria

10.03.2015

10/10

İlk iki kitaba göre daha basit bir kitaptı.Yine de türünde en iyi kitaplardan birisi olduğunu düşünüyorum.Özellikle Christian'ın notları kısmını çok sevdim.Onun bakış açısından okumak güzeldi.Bu tarz kitapları sevmeyen arkadaşlar lütfen uzak durun.Böylece seriyi boşuna karalamamış olursunuz :)

Baskı: Özgürlüğün Elli Tonu (Fifty Shades, #3)