P
ParanoyakVisne

20.12.2013

5/10

Sonunda bitirebildim kitabı. O kadar çok seks sahnesi yazmış ki yazar, bir yerden sonra sürekli aynı şeyleri okuyormuş gibi hissettim. Ana tam anlamıyla kezbanların efendisiydi.

Baskı: Özgürlüğün Elli Tonu (Fifty Shades, #3)