Melek (Melek, #1)
Willow diğer kızlardan farklı olduğunu biliyor ve bunun tek sebebi araba tamir etmekten hoşlanması değil. Willow’un bir yeteneği var. Tek bir dokunuşla insanların geleceklerini görebiliyor, rüyalarına girebiliyor ve umutlarını, pişmanlıklarını bir kitap gibi okuyabiliyor. Bu gücü nereden aldığını ise kimse bilmiyor. Alex hariç. Gizemli, doğaüstü bir çekiciliğe sahip olan Alex, Willow’un sırrını biliyor ve onu durdurmak için yola çıkıyor. Willow’un içindeki karanlık güçler, onu tehlikeli ve karşı konulmaz kılıyor. Alex şimdi can düşmanına âşık olmak üzere...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Benim kitap hakkında ki duygularım şu; evet kitap güzel ama öyle ahım şahım bir yanı yok. Kitapta aksiyon var. Evet fantastikte oldukça iyi işlenmiş. Ancak bunlar bana yetmedi gibi geldi. Neyse konu detayına girersek. Kitapta en sevdiğim nokta meleklerin kötü olmasıydı. Çoğu melekli kitaplarda iyilik timsali olduklarından bu kitap da tersi olması farklıydı. Artı 1 puan. Söylemeden geçemeyeceğim. Bazı sayfalarda yazara da gıcık olmadım değil. 3 sayfada da konuşmaların hepsini de 'hmm' ile nasıl başlatmayı nasıl becermişse artık. Pes yani. "Artık yeter kes hmm demeyi" diyecek potansiyele çıkmıştım! Neyse!.. Bu meleklerin kendi dünyaları çökmek üzere olduğu için dünyaya dadanıyorlar ve burada insanların enerjileriyle besleniyorlar. Beslendikleri de yetmiyormuş gibi insanlarda türlü türlü -kanser türleri, kalp hastalığı, sürekli yorgunluk vs.- hastalıklara neden oluyorlar. Hatta tek etkileri de bu değil. İnsanlar üzerindeki bir diğer etki ise meleklere karşı duydukları derin sevgi. Bu duruma da Melek çarpası deniyor ve melekler yalnızca beslendikleri kişiye görünür oluyorlar. Bazı -eğitim almış- insanlar bu melekleri görebiliyor ve onlara karşı savaşıyor. Bu insanlara da MK yani Melek Katili deniyor. Oldukça azınlık bir gruplar ne yazık ki. Karakterlere geçersek Willow oldukça sıradışı bir kız. -azınlık grup olan- arabalarla ilgileniyor. Sevmekle kalmıyor tam bakım bile yapabiliyor. Hatta sesten sorunun nerede olduğunu bile söyleyebiliyor. Aynı zamanda kız medyum. Gücün kaynağını ise -başlarda- kimse bilmiyor. Daha çok kimse -geleceğini okutmayan kimse- ona inanmadığı için sorgulamıyor. Çok güçlü bir karakter olduğu söylenemez ama yaş ve durum itibari ile kızın hakkının da yenmesi doğru olmaz. Alex... Alex bir MK. Geçmişi acılarla dolu. Çocukluğunu melek katili olabilmek için eğitimler alarak geçirmiş. Bu nedenle de neredeyse hiç okul deneyimi olmamış. CIA 'in melek projesinde çalışıyor. Ona verilen son görev ise Willow'un öldürülmesi yönünde. Ancak Alex bir farklılık olduğunu -daha doğrusu bir yanlışlık olduğunu- düşünüyor ve kızı takibe alıyor. Çok geçmeden meleklerin bu kızdan kurtulmak istemesinin nedeni ortaya çıkıyor ve Alex de Willow'u korumaya karar veriyor. Beraber meleklerden ve melek aşıklarından kaçmaya çalışarak güvenli -sandıkları- yere doğru yolculuğa çıkıyorlar. Sonuç olarak kitabın olayı bundan ibaret. Aslında kitabı okurken heyecan hissediyorsun, elinden bırakmak istemediğin zamanlarda oluyor ama kitap bittikten sonra bitiyor o heyecanda. Kitabın sonlarına doğru bazı şeyler oldu bittiye geldi gibi hissettim hatta. Alıntılar: ------------------------ Alex şaşırmıştı. "Tabii güzelsin. Seni ilk gördüğümde, üzerinde pembe bir pijama altıyla gri bir tişört var ve kahve yapıyordun... Gözlerimi senden alamadım." ------------------------- Güçlükle yutkunarak parmağımla dudağına dokundum. "Beni çok mutlu ediyorsun ve tek istediğim hayatımın geri kalanını seninle geçirmek, demeyi öğretebilir misin?" Alex'in gözlerindeki bakış o kadar tatlıydı ki bayılacağımı hissettim. "Sana daha önce öğretmiştim, anımsadın mı?" dedi. Başını eğip beni öptü ve dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan konuştu. "Te amo, Willow."
Kitaptaki her şey oradan buradan toplama gibi geldi. Beğenmedim.
Bu kitapta insan enerjisiyle beslenen ve insanlari kendilerine bagimli yapan melekler konu alinmis. Arka kapak yazisi ve Tuyapta 5 tl oldugunu gorunce sans verip aldigim bi kitapti. Baslarda daha iyiydi sonra melek avcisi Alex yari insan yari melek Willow aski bana cok yavan geldi. Ozellikle de kulube de beraber yasadiklari zamandan sonra o kadar okudum bari bitsin diye devam ettim. Kitap bir sure sonra duraganlasiyor. Umarim ikinci kitapta melek kurgusunun alti daha iyi doldurulmustur.
Kitabı okuyup bitireli biraz zaman oldu ama merak unsurunun ilk satırlarda güzelce işlendiğini çok iyi hatırlıyorum. Tabii ki bu tür kitaplarda aşk unsurunun da en ince detaylarına kadar varıp aktarılacağını da göz önünde bulundurmak gerekir. Onun dışında Melekler kavramı bu kitapta kesinlikle kötücüllüğün temsili olmuş. Kısacası , dünyanın melekler tarafından istila edilmesine çok az bir zaman kaldığını ve bu meleklerin insanların yaşam özlerini yiyerek ,onları aslında kalıcı hastalıklarla ölümlerini tez getirdiği bir yaşamla mücadele evresine bıraktıklarını ve baş kahramanımızın da tuhaf bir gücü/yeteneği olduğunu ve karşısına çıkan,hayatını değiştirecek olan yardımla beraber hayatta kalma mücadelesine giriştiğine tanık oluyoruz. Zaman geçirmek için ideal bir kitap.
sıkıcıydı biraz güzel
Nedense ben bu kitaba hiç ısınamadım. Zorla okudum resmen, arkadaşlarım bir kitaba böyle bir tepki gösterdiğimi görünce akıl sağlığımdan falan şüphelendiler :D Biliyorum fazla tepki verdim ama cidden hiç sevmedim ya, bir de kitabı okumadan ikinci kitabını aldım ya ona yanıyorum.
Alex <3
güzeldi ama 16,17 yaş sınırı sıktı











