Truva Tanrıçası (Tanrıça, #6)
Aşkta ve savaşta her şey mümkündür... Tanrıça Hera, Athena ve Venüs, Truva Savaşı’nın uzayıp gitmesinden sıkılmışlardır. Bütün bu yıkımın, aptalca erkek egolarından kaynaklandığına inanmaktadırlar. Bunların arasında en kötüsü de Yunanlı savaşçı Akhilleus’tur; Zeus’un ona bahşettiği güç sayesinde neredeyse yenilmezdir. Tanrıçalar, onu durdurarak savaşı sonlandırabileceklerini düşünürler. Ancak Akhilleus gibi bir adamı durdurmanın tek yolu, dikkatini savaştan daha keyifli bir şeye çekmektir. Yirminci yüzyıl Oklahoması’nda bir araba kazası geçirip ölen güzeller güzeli Kat ve en yakın arkadaşı Jacky, tanrıçalara aradıkları fırsatı sunarlar. Tanrıçalar Kat’in Akhilleus’un dikkatini çekeceğinden emin olarak, iki arkadaşın ruhlarını, Truvalı bir prensesin ve onun başhizmetçisinin bedenlerine sokarlar. Kat’in özgür ve ateşli ruhu, Akhilleus’un efsanevi öfkesinin üstesinden gelebilecek midir? Cevabı sadece tanrıçalar bilebilir… “Kendi kategorisinde tam bir usta.” – Gena Showalter “Günümüzün en başarılı fantastik ve mitolojik romans yazarlarından…” – Midwest Book Review “Mizahla ve fantastik ögelerle dolu, dokunaklı bir eser… Bayıldım!” – Sharon Sala
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(9)
Tüm puanları gör (42)Klasik bir P.C. Cast kitabı. Yazın çerezlik olarak tavsiye ederim.
Tanrica serisinin her kitabini ayri ayri severim ve bu kitapda digerleri kadar muhteşemdi benim gibi yunan mitolojisine asiksaniz bayilacaksiniz
http://colorful-book.blogspot.com/2013/07/p-c-cast-truva-tanrcas-yorum.html
Tadi damagimda kaldi
tanrıça serisini çok severek okuyorum ama bu son truva tanrıçasında yazar biraz saçmalamış .Kitap komikti çoğu yerinde ama tam oturmayan eğrelti bir tarafı vardı hele ki sonunda avalon göndermesi karakterleri beni kopardı. kitabı okurken hayliye akhilleus gözünüzde brad pitt :D olarak canlanıyor bu da kitabı bitirmenizde epey yardımcı oluyor
Bu seride hiçbir kitapta bu kadar gülmemiştim. Harikaydı ama sonu biraz sönük geldi o yüzden 10 değil 9 puan.
Avalon kısmı biraz saçma geldi bence sonu olmamış
Kate yanağının içini ısırarak düşündü ve bir şey daha isteyebileceğine karar verdi. "Evet... Eğer ölürsem, yani bu sefer gerçekten ölürsem ruhumu Akhilleus'un ruhunun gittiği yere gönderir misin? Ben olmazsam kendini yalnız hisseder."











