Gündüz Ölüsü (Sookie Stackhouse, #1)
Belki de sevgilinizin bir vampir olması o kadar da şahane bir şey değildir... Komik, hızlı tempolu, eğlenceli ve müthiş merak uyandıran bir vampir ve aşk romanı; elinizden bırakamayacaksınız, sakın kaçırmayın. -Susan Sizemore Sookie Stackhouse, Louisina'nın ufak bir kasabasında, kendi halinde bir bar garsonu. Sessiz, sakin, etliye sütlüye karışmaz ve öyle çok sık dışarı çıkmaz. Güzel olmadığından değil. Güzel bir kız. Sadece, Sookie bir çeşit beceriksizliğe sahip. İnsanların zihnini okuyabiliyor. Bu yüzden de erkekler tarafından pek tercih edilmiyor, diyelim. Bir gün Bill ile tanışıyor, uzun boylu, yakışıklı, esmer -üstelik Sookie adamın aklından geçen tek kelimeyi bile duymuyor. Bill, Sookie'nin hayatı boyunca beklediği erkek... Fakat Bill'in de kendine has bir beceriksizliği var. O bir vampir, hem de kötü şöhretlisinden. Ciddi anlamda tüyleri diken diken eden bir grupla takılıyor ve hepsi de -ne sürprizdir ki- potansiyel katil. Üstüne üstlük, Sookie'nin iş arkadaşlarından biri öldürülünce, Sookie sıranın kendisinde olduğunu düşünmeye başlıyor. Charlaine Harris temiz ve okuru ikna ederek yazıyor. -The New York Times Kitap Eki Nadir rastlanan yeteneklere sahip bir yazar. -Publishers Weekly
Baskılar3
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(25)
Anlatımı falan akıcı olduğundan okuması da kolaydı ve okurken keyif aldım. Tek sevmediğim şey anlamdaki tutarsızlıktı. Vampirler falan çok olağan bir şeymiş gibi karşılanmıştı. Yani her şey hemencecik kabulleniyordu ve Sookie fazla saftı bence. Sookie'yi sevdim ama dediğim gibi biraz saftı. Seriye devam etmeyi düşünüyorum. Anlatımı oldukça basitti ve boş zamanlarda rahatlıkla keyifle okunabilir. Vampir kitapları okumayı seviyorsanız öneririm. Yorumun devamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/04/gunduz-olusu-de-bitti.html
Iste yine bir Vampir serisi :D ve ben ... Seviyorum Vampirleri :D Her neyse 2.kitabini kesinlikle.okumam.lazim cunki ilk kitap cok fazla sarmadi.Puanlamam gerekirse sanirim 5uzerinden 3.5. O bucukta Eric yuzunden :D Neyse Sookie ve Bill hos karakterlerdi ama Seri psikoloji bagzen ilk kitaplarda baglamaz 2kitapta ise seni alip giturur :) Buyuk ihtimal buda onlardan. Kizimiz Kucuk bir kasabada yasayan ve barda calisan bir garsondur. Bil ise yuzlerce yildir yasayan eski bir vampir bir yerleri ev olarak gorme hasretiyle kendisine miras kalan eve geri donmustur. "-Sen farklisin! Nesin sen? -Ben Sookie Stachouse'um ve bir garsonum." Bir vampirn bir insana nesin sen demesi inanin beni cokk pohpohladi :) Ama bagzi sahenelerde ciddi anlamda cok sıkıldim bir de bagzi sahnelerde Edwart ve Bellanin tersi hallerini gormedim dersem yalan olur. Buda farli bir duygu katti. "Ben bir telepatim.Insanlarin dusunceleri duyabiliyorum." "Benimkini bile mi?" Sesinde sadece merak vardi. "Hayir. Bu yuzden senden bu kadar hoslaniyorum zaten,"dedim. "Seni hic duymuyorum.Bunun ne kadar huzurlu bir sey oldugunu tahmin bile edemezsin.Bir omur boyu suren vidi vididan sonra bir sey duymamak." Aha! Birde Kotu cocuk Eric var O bu hikayedeki en eski varlik rolunde ah ah :D
Beklentilerimi pek karşılayamadı. Dizisi kesinlikle daha iyi.
Belki de True Blood'cu olduğumdandır kitap bana o kadar banal geldi ki,bitirene kadar akla karayı seçtim.Devamını da getirmedim tabi ki:)
ortaa yanii
Benzer Kitaplar
Şehir Ölüsü (Sookie Stackhouse, #2)

Kulüp Ölüsü (Sookie Stackhouse, #3)
Cadı Ölüsü (Sookie Stackhouse, #4)

Cehennemde Balo Geceleri

Ölüler Ölüsü (Sookie Stackhouse, #5)

Vampir Günlükleri Öfke ve Karanlık Buluşma

Vampir Günlükleri - Uyanış ve Savaş

Bree Tanner'in İkinci Hayatı

Yılın Ölüsü (Sookie Stackhouse, #6)

Vampir Günlükleri - Dönüş - Çöken Karanlık

