
Gündüz Ölüsü (Sookie Stackhouse, #1)
charlaine harris
S
subirikintisi
07.01.2013
5/10
Severek başlayıp birkaç kitap sonra yarım bıraktığım bir seri. Kitap güzeldi aslında ama sanırım karakterler pek sevdiremedi kendileri bana. Sookie özellikle. Ve dizisinin berbat olması da seriden soğutmuş olabilir tabi.
Baskı: Gündüz Ölüsü (Sookie Stackhouse, #1)