Eser· Kitap

Benim de Söyleyeceklerim Var!

7.9/10(106)

Umut Sarıkaya, çizerliğiyle olduğu kadar yazarlığıyla da anlatıyor kendini. Öykü ya da anı, ne derseniz deyin, bu kitaptaki metinler genç ve sıcak. Benim de Söyleyeceklerim Var! yazarın dergideki ve evdeki hayatından ya da çizer arkadaşları Ersin Karabulut, Metin Üstündağ, Bahadır Baruter arasında geçen olaylardan kesitler sunuyor okuyucuya. Sıradan ve bir o kadar da komik olan hikâyeler bunlar. Hayatın alışılagelmiş ayrıntıları, günlük diyalogları Sarıkayanın kaleminde başka bir anlam ve şekil kazanıyor. Espriler birbirini kovalıyor, kahkahalar yüksek sesle atılıyor. İçten ve doğal bir dil kitabın tamamına hâkim oluyor. Benim de Söyleyeceklerim Var! günümüz yaşantısının bir uzantısı sanki. Monotonluktan uzak bir uzantı... Eğlenceli, neşeli ve farklı... Gelin onların hayatına katılalım, renklerin tadını çıkaralım!..

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Benim de Söyleyeceklerim Var!

Benim de Söyleyeceklerim Var!

247 sayfa
Benim de Söyleyeceklerim Var!

Benim de Söyleyeceklerim Var!

Mürekkep Basın Yayın

246 sayfaISBN 9786054173105

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.9/ 10
106 puan
10
22
9
18
8
26
7
21
6
13
5
4
4
1
3
1
2
0
1
0
YYaşayan Ölü· Benim de Söyleyeceklerim Var!
8/1003.02.2016

Bizden bir insanın elinden çıkan bizden hikayeler. Belki kahkahalara boğulmayacaksınız ama kitap boyunca garip bir tebessüm kalacak yüzünüzde.Serinin diğer kitaplarını da okuyacak gibiyim.

Sseretan· Benim de Söyleyeceklerim Var!
10/1014.10.2015

Efsane. Üstüne söylenecek tek şey : al oku kardeşim. Guldurmeli dusundurmeli kitap işte.

Eefendi zibidi· Benim de Söyleyeceklerim Var!
7/1012.08.2015

Anlatılan hikayeler gerçek miydi, kurmaca mıydı pek anlayamadığım için çok da inandırıcı değildi benim için. Ama mizahi açıdan okunası bir kitap.

TTankut· Benim de Söyleyeceklerim Var!
6/1001.10.2013

http://www.ebediyenedebiyat.blogspot.com/2013/09/benim-de-soyleyeceklerim-var-umut.html

Ffsalim54· Benim de Söyleyeceklerim Var!
8/1018.08.2013

Bu hikayelerde yabancı yok bizzat biz varız...süper

JJackson· Benim de Söyleyeceklerim Var!
9/1010.04.2013

Çok eğlenceli :D

Hhammurabla· Benim de Söyleyeceklerim Var!
10/1001.02.2013

gülmekten tekrar tekrar okuduğum,canım kitap :)

Vveronika· Benim de Söyleyeceklerim Var!
9/1028.12.2012

İyi bir arkadaştan komik bir kitap.

Dd10s· Benim de Söyleyeceklerim Var!
9/1017.08.2012

özellikle "sarı-yeşillilerde yüzler gülüyor" muazzam...

RRUDO· Benim de Söyleyeceklerim Var!
6/1013.01.2012

Umut Sarıkaya karikatürlerini beğenenler mutlaka bu kitaptaki öyküleri de okumalılar.

Benzer Kitaplar