E
efendi zibidi

12.08.2015

7/10

Anlatılan hikayeler gerçek miydi, kurmaca mıydı pek anlayamadığım için çok da inandırıcı değildi benim için. Ama mizahi açıdan okunası bir kitap.

Baskı: Benim de Söyleyeceklerim Var!