Baskılar5
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(4)
Tüm puanları gör (8)Osmanlı İmparatorluğu'nun acı dolu son yılları....bunun yanında savaş, savaşın içinde aşk, aşkın içinde umut, ihtiras....severek okudum...altı çizilecek o kadar çok şey var ki....daha önceden Ahmet Altan kitapları okudum ancak İsyan Günlerinde Aşk ve Kılıç Yarası Gibi kitaplarının devamı niteliğinde olduğunu kitabı okumaya başladıktan sonra öğrendim ve onlar nasıl gözümden kaçmış diye üzüldüm, en kısa zamanda onları da okuyacağım...sondan başlamış olmak biraz garip olacak ilk defa yaptığım bişey olacak aynı zamanda ....tavsiye ederim....
Bir solukta okudum... Sadece Osmanli Imparatorlugu"nun son acikli yillarini ve Balkan Savasi"nin acimasizligini hissetmedim, askin gucunu, gururun korlugunu, tekkenin huzurunu ve guzelligin mutluluk getirmedigini de okudum, hissettim... ".... Sakatlanarak gelmisiz, tamamlanarak donmeye ugrasiyoruz. Ruhumuz, bunyemiz, her bir zerremiz zaaflarimizla sakat........ Cennetteki elmadir intikam; yemesi ne kolay, ne lezzetli...." Ve daha bir cok guzellik var bu romanda...
Hem hemen bitmeli hem de hemen bitmemeliydi.Güzeldi vesselam.Kalemine sağlık.
Sevilen bir yüzün böylesine keder kaynağı olabilmesine inanmakta zorlanıyordu Ragıp bey.. Kitapta böyle onlarca sizi etkileyebilecek cümle bulabilirsiniz.. Aşk..Savaş..Tarih..Hepsini güzel bir şekilde toparlayabilmiş yazar..Osman'ın ölüleri ile konuşması ölülerin itirafları ve söylemleri oldukça etkileyici..İçimizde ki savaş meydanları mı daha ürkütücü yoksa gerçek savaş meydanları mı?diye düşündürüyor yazar..savaş insanların hayatlarına da nasıl sirayet ettiğini çok iyi görüyorsunuz..















