Eser· Kitap

Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)

8.8/10(22)

Ölümsüz bir savaşçı Hem tutkularıyla hem de Karanlıkla savaşacak Bir Kelt klanının şefi olan Talon büyük bir hata yaparak savaş tanrısı Camulus’un oğlunu öldürür. Buna çok öfkelenen Camulus onu lanetler ve Talon tüm sevdiklerinin korkunç bir şekilde öldüğüne şahit olur. Ancak kendi klanı kız kardeşini gözlerinin önünde öldürdüğünde çaresiz kalan Talon intikam alabilmek için ruhunu satar. Bin beş yüz yıl sonra Talon, insanları av olarak gören yaratıklarla savaşan, ölümsüz ve isimsiz bir kahraman haline gelmiştir. Ona sadece hayatta kalmayı değil, yaşamayı hatırlatan, sıradışı ressam Sunshine’la tanışana kadar hayatından memnundur. Ne yazık ki Mardi Gras başlamış ve New Orleans eski tanrılarla dolmuştur, dünyayı tekrar ele geçirmek isteyen Camulus da aralarındadır. Kılıçlar çekilmiş ve Talon için intikam zamanı gelmiştir. Fakat onsuz yapamayacağı kadını ve diğerlerini kurtarabilecek midir? “Sonunda doğaüstü aşk hikâyelerinde özgün bir yazar görebildik. Sex and the City ve Buffy’nin birleşimi gibi!” —Mallory Kane “Hem komik hem dokunaklı… Size kahkahalar attıracak, sürükleyici bir roman. Tanrılar Zeyna’dan beri bu kadar eğlenmemişti!” —Susan Krinard

Baskılar2

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Karanlık Tutkular

Pegasus

480 sayfa2013-12-01
Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)

Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)

Pegasus Yayınları

480 sayfaISBN 97860534316882013-11-22

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.8/ 10
22 puan
10
10
9
5
8
1
7
4
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Yorumlar(22)

L
Lulu Marley· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
9/1018.05.2020
İ
İlkind· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
9/1028.05.2017
D
Dilara Korkmaz· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1014.07.2016

Seri her yeni kitabıyla çıta yükseltiyor. Bu kitapları peş peşe okumak gerçekten çok zevkli. Seri 23. kitaba mı ne geldi olaylar olaylar biz geri kaldık maalesef. Sunshine ve Talon aşkını okurken hiç keşke şöyle olsaymış dediğim bir anım olmadı tam hayallerimdeki gibiydi. Valerius her ne kadar nefretlik bir karakter olsa da ne bileyim sevdim kendilerini. Diğer yan karakterlerinde bakış açılarına yer verilmişti. Zarek ise kesinlikle favorim. Bütün karanlık avcılar aşık olup ruhlarını alacak bu gidişle soyları tükenir bunların yakında :P

L
Lipres· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1028.05.2016
J
Jace Wayland· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
7/1022.05.2015
S
sibelmert· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
7/1023.03.2015
F
firebender· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
6/1023.03.2015
D
Derin Okyanus· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1011.03.2015
E
eternity.y· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
6/1031.08.2014
B
biricik.21· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
9/1014.08.2014

Gerçekten çok güzel bir kitaptı yazarın hakkını vermek lazım :)

S
Satıgül Yüksek· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1010.06.2014
M
mucdem· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
9/1026.03.2014
E
ESİLA· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
9/1003.02.2014
T
thestudyingduck· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1022.01.2014
Z
Zennure· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1006.01.2014
C
Carpe_Diem· Karanlık Tutkular
7/1012.12.2013
H
hafize· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1010.12.2013

ayyyy!!! ayyy!!! amannn!!! amannn!!! diyerek yorumuma başlamak istiyorum :) çooook güzel kitaptı beeee!!! seriyi seviyorum ve ilk iki kitaba bayılmıştım... lakin bu kitap ilk iki kitabı bile geçti yahu! diğer kitaplarda da yan karakterler bol ve güzeldi amma bu kitaptaki yan karakterler başlı başlına birer hikayeydi... şimdi de Achearon, Zarek ve kurt Vale bu karakterler için "ayyy! canlarım benim" moduna geçtim... Talon ve Sunshine aşkı harikaydı... birbirine zıt ama çekim gücü kuvvetli karakterlerdi... yazar Talon'un duygu dünyasını çok iyi bir şekilde aktarmıştı... okurken resmen onunla üzüldüm... adam neler çekmiş anacım öyle... vallahi bunca zaman aklı başında kalması mucize!! gerçi diğer karakterler de çoook çekmişlerdi... o kadar yaralı ama bir o kadar güçlü adamlar ki; insanın sırtlarını sıvazlayıp "geçti bebeğim geçti" diyesi geliyor.... ben ayrı ayrı hepsi için üzüldüm,şefkat hissettim... erkek karakterin de yıkılmadım ayaktayım modundakileri pek bi sevilesi oluyor :) Sunshine ise acayip bi şeydi... hayat dolu çok renkli bir karakterdi... ayrıca çoook büyük bir kalbi vardı... tam da Talon'un ihtiyacı olan kadındı... yaralarına merhem oldu diyebiliriz... aferin ona :) şimdi aşktan bahsettim diye kitapta sadece aşk var sanmayın... bu bir paranormal-romance olduğu için içinde fantastik olaylar, aksiyon,tanrılar,şekildeğiştirenler ne arasanız vardı... hal böyle olunca kitap son derece sürükleyiciydi... bir başladım bir de bitirdim diyebiliriz... mecburen elimden bırakmak zorunda kalmasam yerimden kıpırdamadan okurdum... o kadar akıcı ve okunasıydı... yazarın güzel bir anlatımı var... konuları ve karakterleri çok özgün... biz yetişkinlere göre seriler bulmanın zor olduğu bu dönemde bana ilaç gibi geldi açıkçası... 34 yaşını doldurmuş biri olarak liselilerin aşkını okumak beni pek açmıyor... o yaş aralığında ki karakterlerin aşkı ya da duyguları bana hitap etmiyor... veeee o yaştaki bir karaktere aşık olmam da çooook zor yani... ben okuduğum kitaptaki karakterlere hayran yada aşık olmayı severim... 1500-2000 yaşında bir karanlık avcıya da aşık olmak benim için daha kolay :) bir de yazarın sizi fantastik dünyasına çekmesi ve orada alıkoyması cidden çok önemli... Sherrilyn Kenyon'da bunu başaran bir yazar... kitabı okurken o dünya dalıp,kapılıp gidebiliyorsunuz... bu kitabı okurken ben karanlık avcıları ya da oradaki aksiyonu okumak yerine izlemiş gibi oldum... bence yazarın on puan alması için en önemli etken budur... kitabı karakterlerle yaşayabilirseniz ne ala değil mi ama :)) sadece bu yazar ve seri için bir şikayetim var o da çooook uzun aralıklarla çıkıyor olması... yayın evi Pegasusun bu tarz kitapları çok uzun aralıklarla çıkarmak gibi bir prensibi var... tam siz yazarı ve seriyi unutmaya başladığınız zaman ancak çıkıyor!!!! Gena Showalter ve Kresley Cole 'de aynı kaderi paylaşıyor maalesef :( umarım bu durum düzelir de ben de beklerken okuyamayacak kadar yaşlanmam ;) kısaca fantastik hikayeleri ve aşkı bir arada okumayı sevenlere şiddetle TAVSİYEMDİR!

K
Kayla_Oz· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1009.12.2013
C
cuburcu· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
8/1008.12.2013
O
ozlem sertabipoglu· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1006.12.2013
M
merve y.· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
10/1004.12.2013

Kenyon'un hikayeleri muhteşem ama bu kurguyla yazar kendini gerçekten aşmış.Mükemmel ötesi bir kitap ve mükemmel bir seri. keşke Pegasus kitapları daha sık aralıklarla yayınlasa o kadar güzel olacak ki...

A
Aviendha· Karanlık Tutkular (Dark-Hunter, #2)
7/1028.11.2013

Benzer Kitaplar