Eser· Kitap

Bize Nasıl Kıydınız

7.2/10(36)

Binlerce gül gördüm koparılmış atılmış. Laleler de gördüm ki çok ucuza satılmış. Gençler, yaşlılar gördüm hep aldatılmış. Manen soruyorlardı, bize nasıl kıydınız? Karanlıkta ışık vurmuş bir çift gamli göz Adeta göz yaşları fışkırmıştı göz göz. Garipler ovasından geçerken duyduğum söz. Hepsi birden diyordu, bize nasıl kıydınız?

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Bize Nasıl Kıydınız

Bize Nasıl Kıydınız

Mektup Yayınları

264 sayfaISBN 9789756717035

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.2/ 10
36 puan
10
9
9
2
8
4
7
7
6
6
5
5
4
1
3
1
2
0
1
1

Yorumlar(25)

Z
zrfunlr· Bize Nasıl Kıydınız
8/1014.08.2017
K
KitapSeverBayan· Bize Nasıl Kıydınız
6/1008.12.2015
M
Misacchi· Bize Nasıl Kıydınız
7/1011.01.2015
M
mor kitap· Bize Nasıl Kıydınız
5/1012.01.2014
K
kırmızı baloncuklar· Bize Nasıl Kıydınız
9/1030.12.2013
K
kitapkurdu287· Bize Nasıl Kıydınız
10/1020.12.2013

kesinlikle harika bir roman :)

L
Lahuti Demler· Bize Nasıl Kıydınız
5/1003.11.2013
I
illegal fasulye· Bize Nasıl Kıydınız
10/1025.10.2013
N
NazlıHilal2780· Bize Nasıl Kıydınız
5/1025.08.2013
E
emine karçalar· Bize Nasıl Kıydınız
7/1013.08.2013
K
kitapbücürü· Bize Nasıl Kıydınız
10/1026.05.2013

Bu kitaba bayıldım. Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Bu kitabi yazdığı için Emine Şenlikoğlu'na teşekkür ederim.

S
silanur· Bize Nasıl Kıydınız
7/1023.05.2013
K
khaleesi· Bize Nasıl Kıydınız
7/1012.05.2013
K
kedikerekare· Bize Nasıl Kıydınız
5/1009.05.2013

Kitaba yaş sınırı koyulmalı oldukça kafa karıştırıyor.

O
orange_rose· Bize Nasıl Kıydınız
1/1001.05.2013

okumayın mümkünse ben o hatayı yaptım

E
emresb· Bize Nasıl Kıydınız
7/1020.04.2013
H
hcrctn· Bize Nasıl Kıydınız
8/1018.04.2013
M
mavi_kelebek· Bize Nasıl Kıydınız
7/1012.04.2013
D
dertli dentist· Bize Nasıl Kıydınız
6/1031.03.2013
S
sselvi· Bize Nasıl Kıydınız
7/1002.03.2013
T
tuba4· Bize Nasıl Kıydınız
6/1002.03.2013
M
ma-belle· Bize Nasıl Kıydınız
6/1017.02.2013

Başları çok güzel, ama ilerledikçe kitabın sizi nereye çağırdığını anlıyorsunuz ve bir süreden sonra kitabın gidişatı çizgisinden çıkıyor.

S
supercellma· Bize Nasıl Kıydınız
10/1011.02.2013
E
Ebrar Şeyban· Bize Nasıl Kıydınız
10/1010.02.2013
H
hay74· Bize Nasıl Kıydınız
6/1008.02.2013

Benzer Kitaplar