Bize Nasıl Kıydınız
Bize Nasıl Kıydınız

emine şenlikoğlu

M
ma-belle

17.02.2013

6/10

Başları çok güzel, ama ilerledikçe kitabın sizi nereye çağırdığını anlıyorsunuz ve bir süreden sonra kitabın gidişatı çizgisinden çıkıyor.

Baskı: Bize Nasıl Kıydınız