emine şenlikoğlu
17.02.2013
Başları çok güzel, ama ilerledikçe kitabın sizi nereye çağırdığını anlıyorsunuz ve bir süreden sonra kitabın gidişatı çizgisinden çıkıyor.
Baskı: Bize Nasıl Kıydınız