Eser· Kitap

Üzüm ve Diğer Şeyler

8.3/10(6)

Üzüm ve Diğer Şeyler -"valla yaşar sormadan edemiycem artık." - etme canım, sor. -"hani ben camdan düştüm ya küçükken." - evet. -"sonra kayboldum ya sokakta." - eee... -"onu diyorum işte, n'oldu, bulundum mu?" Bir kedi sebepsiz yere yüzümüze bakarken içinden geçirdiği bir şey var mı? Yahut onlara gayriihtiyari bir şeyler söylememiz, aslında ruhsal bir ihtiyacımızı mı karşılıyor? Buna benzer soruların elbette bilimsel bir cevabı olmalı. Ancak sanırım ben bu cevapları bir kenara bırakıp kedilerin de bizler gibi düşündüğüne ve konuştuğuna inanmayı tercih edenlerdenim. (Tanıtım Bülteninden)

Baskılar5

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Üzüm ve Diğer Şeyler

Üzüm ve Diğer Şeyler

Artemis Yayınları

Üzüm ve Diğer Şeyler

Üzüm ve Diğer Şeyler

Artemis Yayınları

374 sayfa
Üzüm ve Diğer Şeyler (İki Muhteşem Kedi Ve Bir İdare Eder Genç Adamın Gülümseten Maceraları)

Üzüm ve Diğer Şeyler (İki Muhteşem Kedi Ve Bir İdare Eder Genç Adamın Gülümseten Maceraları)

Artemis Yayınları

375 sayfaISBN 97860514286732016-01-05
Üzüm ve Diğer Şeyler

Üzüm ve Diğer Şeyler

ARTEMİS

375 sayfaISBN 97860514286732016-01-01
Üzüm ve Diğer Şeyler

Üzüm ve Diğer Şeyler

Artemis

375 sayfa2016-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.3/ 10
6 puan
10
2
9
0
8
2
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Yorumlar(6)

T
thyructus· Üzüm ve Diğer Şeyler
10/1022.08.2019

Facebook'ta uzun zamandır takip ederim Üzüm ve Ryuk'u. İnsanı kahkahalara boğan , içten bir mizah. Kedi severler mutlaka okumalı.

F
fndkkk· Üzüm ve Diğer Şeyler
8/1021.10.2017

Uzum ve ryuk'u tekrar okumak cok hostu. Bu iki tatli kediyi okurken insanda devamli kikirdama istegi uyandiriyolar. Ama yazar keske sadece kitaba has olan diyaloglar da koysaymis.

E
efla· Üzüm ve Diğer Şeyler
7/1019.03.2017
O
okuyan· Üzüm ve Diğer Şeyler
7/1010.04.2016

http://moonlightcat13.blogspot.com/2016/03/uzum-ve-diger-seyler-yasar-m-taskale.html

V
Violet Zarpandit· Üzüm ve Diğer Şeyler
8/1009.03.2016

Ryuk'a biraz daha fazla ağırlık verip, kitabı 1. bölüm Üzüm 2. bölüm Ryuk olarak ayırsaymış daha da güzel bir kitap olacakmış. Bir de keşke instagram hesabındakilerle kitaptaki diyaloglar aynı olmasaymış. Ancak her şeye rağmen özellikle kedi-severlerin bayılacağı ve daha iyi anlayacağı bir kitap olmuş. Mutsuz olunca açıp okumalık ve gülmelik. :)

H
hul_ya· Üzüm ve Diğer Şeyler
10/1025.01.2016

Benzer Kitaplar