
Üzüm ve Diğer Şeyler
yaşar m. taşkale
V
Violet Zarpandit
09.03.2016
8/10
Ryuk'a biraz daha fazla ağırlık verip, kitabı 1. bölüm Üzüm 2. bölüm Ryuk olarak ayırsaymış daha da güzel bir kitap olacakmış. Bir de keşke instagram hesabındakilerle kitaptaki diyaloglar aynı olmasaymış. Ancak her şeye rağmen özellikle kedi-severlerin bayılacağı ve daha iyi anlayacağı bir kitap olmuş. Mutsuz olunca açıp okumalık ve gülmelik. :)
Baskı: Üzüm ve Diğer Şeyler