Eser· Kitap

Beyaz Gardenya

7.8/10(19)

Anya, sen beyaz bir gardenyasın. Çok güzel ve saf Büyüleyici bir öykü Rus devriminin ardından Beyaz Rus aileleri için bir sığınak yeri haline gelen Çinin Harbin Bölgesi Eşini kaybettikten sonra kızı ile birlikte kendi küçük dünyasını kuran Alina Ve annesinin vermek zorunda kaldığı bir karar sonucu hayatı tamamen değişecek olan Anya İkinci Dünya Savaşı sonlarında patlak veren Japonya-Çin Savaşının ortasında kalan anne-kız için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır Birçok karakterin eşliğinde, Şanghaydan Rusyaya, Pasifik Okyanusu ortasındaki ıssız bir adadan Avustralyaya uzanan, zengin olay ve tarih örgüsüyle ilgi uyandıran bu kitap; aşk, özlem ve bağışlamak üzerine kurulu bir masal gibi Beyaz Gardenya, yeni bir efsanenin doğuşunu müjdeliyor! Tek kelimeyle büyüleyici! Daily Telegraph Tutkulu ve çok etkileyici bir aile hikâyesi Australian Womens Weekly Kesinlikle elinizden bırakamayacaksınız! NW Belinda Alexandra, anneler ve kızları arasında ömür boyu varlığını koruyan o bağı, öylesine güçlü anlatmış ki Paullina Simons

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Beyaz Gardenya

Beyaz Gardenya

nemesis

645 sayfaISBN 97860559139842011-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.8/ 10
19 puan
10
4
9
5
8
2
7
4
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Aaylara· Beyaz Gardenya
3/1020.10.2015

sıkıldım.

Ookursever-nejla· Beyaz Gardenya
9/1024.11.2014

Okuduktan sonra anladım ki gerçekten de bekletilmeden okunulması gereken bir kitaptı. Kitapyurdunun hediyesi olan kitabı okurken , Anya ile beraber ben de yaşadığı acıları , trajedileri , hayatın onu ardan araya sürükleyişini birebir hissettim. Anne ve annelik hasreti öyle güzel işlenmiş ki hikaye zaman zaman duygusal yükselişler yaşatıyor okura.. Sonuçta çok güzel bir romandı ve okunması için tavsiye ederim..

FFatosCetiner· Beyaz Gardenya
10/1019.09.2014

Son sayfaya kadar heyecanı taşıyan, okurken zevk aldığım bir yazar. Beyaz Gardenya da diğer kitabı gibi olağanüstüydü...

Ffndkkk· Beyaz Gardenya
7/1003.09.2014

Konu olarak cok guzel, anlatim fena degil ama yazi boyutu ve stili okumayi baya zorlastiriyor.ayrica detayinda detayina girilmesi okurken bikac kez kitaptan kopmama neden oldu.o yuzden kiss zamanda bitiremedim.bunlarin disinda anlatilan konu guzel ve daha once bilgimin olmadigi bi konu hakkinda olmasi baya ilgi cekiciydi.tavsiye edilir.

Kkitapkurdu_87· Beyaz Gardenya
9/1009.01.2012

Bu kıtabı kıtapçıda gördüğüm zaman ılk benı kapağı etkılemıştı , sonra konusunu okudum ve bu kıtap benım olmalı dedım .Kıtap okurken bazen sıkıldım ,çünkü ; bir sürü isim , yer ısmı geçiyordu ve aklımda tutmakta zorlanıyordum .Ama bu olumsuzluğuna rağmen bu kıtabı sevdim .Konusu :Ne yaşanırsa yaşasın , aşklar , savaşlar ,dostluklar , acılar , hiç bir şey bir kızın annesıne , annenın kızına duydğu sevgiden önemlı değıldır .Tavsiye ederım .

Benzer Kitaplar