Eser· Kitap

Yaş On Yedi

7.2/10(221)

Yaş On Yedi pembe ve bomboş romantik hayalleri değil, orta sınıftan gelen gençliğin gerçek durumunu ele alıyor. Bu kitabın hem aile hem de okul yaşamındaki sorunları gerçeklikle, ama umutsuzluğa kapılmadan, sağlıklı bir yaklaşımla veren, aslında ağırbaşlı olmakla birlikte gülmece öğelerini de önemseyen, gerek edebi, gerek eğitici değeri yüksek, tüm gençlerin ilgisini uyandırabilecek bir roman olduğuna inanıyorum. Prof. Mina Urgan

Baskılar5

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Yaş Onyedi

Yaş Onyedi

Altın Kitaplar

176 sayfa
Yaş On Yedi

Yaş On Yedi

232 sayfa
Im Alter von Siebzehn

Im Alter von Siebzehn

Yaş Onyedi

Yaş Onyedi

Yaş On Yedi

Epsilon Yayınevi

191 sayfa2010-04-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.2/ 10
221 puan
10
47
9
16
8
29
7
43
6
42
5
25
4
8
3
7
2
2
1
2
NNesferatu· Yaş On Yedi
6/1021.07.2015

Öncelikle bu kitabı okumayı düşünürseniz sebep sonuç döngüsünü arayıp güzel bir kurgu aramaktan vazgeçmenizi tavsiye ederim, her bölüm baş karakterin hayatından kesitler şeklinde verilmiş.Böyle olunca kitaplarda biraz daha derinlik aramam beyhude oldu.Kitap eğlenceli güzel bir gençlik romanı ayrıca baya yüzeysel ve bayanlara hitap ediyor bence.Wattpad de yazılan gençlik hikayelerinin biraz daha eski moda versiyonu gibi işte.

Bbetfln· Yaş On Yedi
6/1018.02.2015

Akıcı bir kitaptı, tam gençlik kitabı 12-18 yaş arası için güzel bence

Mmeursault samsa· Yaş On Yedi
3/1027.05.2014

Hangimiz okumadık ki? O dönem sevmiştik, 15-18 yaş arası için ideal bir kitaptı belki bundan 10 sene önce, ama şu an yaş sınırı biraz daha düştü gibi. İnternet sayesinde gençler çok daha çabuk tüketiyorlar bir şeyleri -ki genelin aksine bu bir eleştiri değil, ben memnunum bu durumdan- bu kitap çerezlik bile sayılmaz artık bir lise öğrencisi için. 8. sınıf öğrencilerinin seviyesinde bir kitap bana göre. Aklıma gelmişken şimdi Can Dündar yazsaydı bunu: ''Hormonlu gıdalarla büyütürken bedenlerimizi ruhlarımızı küçültmüşüz farkına varmadan'' benzeri ağlak bir cümle kurardı. :) Aklıma gelmişken yazayım dedim :)

Kkitapaşığıece· Yaş On Yedi
10/1022.05.2014

Müthiş tam bi gençlik kitabı bayıldım...

Mmadeleine· Yaş On Yedi
10/1001.02.2014

ipek ongunun yazarlığını takdir ettimiğm kitap

TTheVoice· Yaş On Yedi
6/1020.11.2013

Zamanında okuduğum ve okudukça merakımı daha çok çeken bir kitaptı :) Bayağı da bir serisi vardı sanırsam.

GG_and_P· Yaş On Yedi
10/1021.10.2013

çok akıcı ve çok güzel bir kitap

BBonibonlukek· Yaş On Yedi
7/1018.08.2013

13 yaşımda okumuştum bu kitabı o yaşlardaki kişiler için iyi bir kitap.

NNur Balcı· Yaş On Yedi
9/1022.07.2013

kısa bir kitaptı tek bu yönden eksiği olan yaş on yedi kitabını okurken gerçek hayatta da olabileceğini düşünerek empati yeteneğimin sınırlarını aşmış olabilirim :D ...

Eeldmr· Yaş On Yedi
7/1021.07.2013

çerez niyetine okunacak kitap benim için :)

Mmrvszr· Yaş On Yedi
7/1015.07.2013

İpek ongun ve kitapları olmadan ergenlik geçmezdi sanırım :)) okunması gereken bi kitap tabi :)

Oozgenur· Yaş On Yedi
10/1020.06.2013

belki biraz çocuk işi gibi durabilir ama sanki her birimizin hayatımızın kesimi anlatılıyormuş hissine kapılacağı bir kitap

Bbusraozturk· Yaş On Yedi
10/1016.04.2013

Okumayı sevdiren kitap diyebilirim. Bundan 3 sene önce bu kitaba rastladım, büyüme merakı da vardı tabi, normalde bir kitabın en fazla 25 sayfasını okuyan ben, bu kitabı bitirdikten sonra 500 sayfalık kitaplara başladım. İnsanın olumlu şeylere yönelmesini sağlayan ve kesinlikle özendiren bir kitap. Lisenin son yıllarını acı ve heyecanla yaşayan Bahar ve arkadaşlarının güzel öyküsü... İmrendiğim hikayelerden biri.

FFéYzA· Yaş On Yedi
7/1012.04.2013

gençlik.. anne özlemii ve lise arkadaşlıkları.. eline geçerse okumadan bırakma derim ;)

ÖÖzgenrstt· Yaş On Yedi
10/1020.02.2013

Bu kitabı anlatacak kelimeler bulamıyorum. Neden bitti ? Bahara , Sevgiye , Serdara , Volkana , Mineye , Deryaya , kısacası tüm karakterlere o kadar çok bağlandım ki , dostluk , aşk , aile her şey bu kitaptaydı. Hiç bitmesin istediim. Elimden bırakamadım. Matematik dersinde bile okur mu bi insan ? O kadar harika bir kitaptı.

GGizem Yelkenci· Yaş On Yedi
9/1011.01.2013

Acıklı ama çok hoş bir kitap.

BBerra_Durmaz· Yaş On Yedi
10/1011.01.2013

Gerçekten çok güzel bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim!

Ppiril artemis· Yaş On Yedi
9/1018.09.2012

Lisede okuduğum duygulu güzel bir kitap gençlik kitabı

KKelebeğin Hisleri· Yaş On Yedi
10/1008.08.2012

bütün seriyi elimden bırakmadan severek okumuştum...

Kktp_krd_97· Yaş On Yedi
10/1020.07.2012

Çok akıcı bir kitaptı ;)

Hhilal.bilge42· Yaş On Yedi
10/1012.08.2011

Gençliği çok iyi anlatan bu kitabı tüm gençlere tavsiye ederim

Benzer Kitaplar