Doğuda Aşk Böyle Yazılır
Ben bir düş gördüm bu gece. Kulağıma birkaç harf fısıldadı, lisanı lisanıma benzemeyen dudaklar. İlkin anlamadım, anlayamadım harflerin manasını. Gözlerim mavi ile kızıl arası renklere boğuldu. Renkler bir bir silinirken gözümden, bir adam gördüm kızıllıklar arasında. “Sen” dedim, “Sen şairsin.” Ya dudağındaki sözler neden bu kadar kayıp? Bu harfler de ne? “Anlamıyorum.” Gözlerini gözlerime çevirdi. “Okuma, dinle” dedi. Dinlemek için susmak gerekmiş. Sadece sustum. Ah yazabilseydim duyduklarımı! Ah işittiklerimi anlatabilseydim. Hatırımda üç ses kaldı sadece. Üç kayıp harf… Şairler rüyaya yattı o gece. Her birine bir harf nasib oldu. Birine susmak düştü, birine vuslat ve dahi birine yanmak düştü bu rüyadan. “Aşk” diyesi geldi şairlerin. Ama diyemediler. Her biri bir harf yazdı avuçlarımın içine. Rengi kızıldan maviye çalan mürekkeplerle üç harf yazdılar gözbebeklerimin içine… Üç harf işittim o gece. Üç harf; ayn, şın, kaf…
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(6)
Tüm puanları gör (14)Baki,Şeyh Galip,Ahmed derken yazarın ilk kitabında ne güzellikleri buldum.Çok çok sevdim:))
Fatih Duman'ın okuduğum ilk kitabı. Aslında İskender Pala tarzında ama farklı bir havası var. Gizem dolu bir olay, basit bir dil, güzel bir üslup. Kısacası okunası, çekici bir kitap.
okuduğum en güzel kitaplardan birisi
Çok etkileyici ve bir çırpıda okunacak harika bir kitap.. Kitabın devamı olan İlm-i aşk'ı da beraberinde okumanızı tavsiye ediyorum..
İstanbul,aşk,mevlana, vs vs bu konularda artık kitap yazılmamalı diye düşünyorum zirve olmasa da dazında kalmalı.bu kitap da dazına yaklasmıs.
Tavaffuki aldığım,okudukça sonrasını merak ettiğim fakat sonuna yaklaştıkça bittiğine üzüldüğüm güzel bi kitap..









