K
keje21

30.08.2012

10/10

Tavaffuki aldığım,okudukça sonrasını merak ettiğim fakat sonuna yaklaştıkça bittiğine üzüldüğüm güzel bi kitap..

Baskı: Doğuda Aşk Böyle Yazılır