İki Kule (Yüzüklerin Efendisi, #2)
Yüzük Kardeşliği dağılıyor. Frodo ve Sam yüzükle birlikte Mordor'un kapılarından geçmeye çalışırken yeni bir yol arkadaşı ediniyorlar. Orklara esir düşen Merry ve Pippin, Orta Dünya'nın en eski ırkıyla tanışıyorlar. Aragorn, Gimli ve Legolas ise, Orta Dünyanın kaderini çizecek büyük savaşların ilkine katılıyorlar...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(20)
Tüm puanları gör (558)İlkinden daha heyecanlı ancak daha zor okunuyor. Yolculuk bitmek bilmiyor bazen onların yerine ben yoruluyorum. O kadar çok şey oldu ki: Miğfer Dibi Savaşı, Saruman, Gandalf, Mary ve Pippin, kral, başka bir kral, entler, orklar ve tabii ki yüzük... Tolkien seriyi yazdıktan sonra uzun süre dinlenmeye ihtiyaç duymuş olmalı tıpkı Sam ve Frodo gibi... Frodo bu kitapta daha aklı başında daha olgun daha ciddiydi. Ayrıca Gollum'a karşı Sam'le iyi polis kötü polis oynamalarını çok seviyorum. Ahh Gollum ve senin sinssice gesmelerin...
okurken yaşadığınız kitaplardan biri. serinin en sevdiğim kitabıdır. Miğfer dibi savaşı kitabın doruk noktasıdır. Okuyun okutun.
Çok sevdiğim bir seri!
Var olmayan bir dünya, var olmayan canlı türleri ve her daim varlığını koruyan iyilik ve kötülüğün savaşı. Benim bir şey dememe gerek bırakacak bir eser değil aslında ama tarz olarak çok aykırı gelmeyecekse herkesin mutlaka seriyi okumasını ve sindirme aşamasında da filmlerini üzerine seyretmesini mutlaka tavsiye ederim.
Son iki kitabını okumamama rağmen gönül rahatlığıyla tam puan verebilirim bu seriye.
Çok başarılı. Tüm seri aynen öyle.
Fantastik romanlar bana hitap etmiyormuş, bu kitabın sayesinde anladım.
Filminden dolayı başladığım bir kitaptı. Bütün serisini okumuştum.
İlki kadar olmasa da yinede güzel kitaptır. Akıcılığı muhteşem.
Serinin en sevdiğim kitabı. kitabın içindeymiş hissi veriyor savaş sahneleri
Birici kitaba göre okuması daha zor olan bir kitap. Hatta biraz yoruyor. Ama güzel! Okumalık!
diyecek ne var ki? kabul etsenizde etmesenizde edebiyat tarihinde kilometre taşı bir eser, muhteşem bir hayal gücü ... kendinden sonra açtığı koldaki yada konu dışı pekçok yazara ilham olmuş bir kitap ... hatta kitaptaki kılıç (Sting) günümüzün ünlü şarkıcısına lakap olmuuş :)) o derece ...
Üçlemenin ikinci kitabı İki Kule, 9 kişilik Yüzük Kardeşliği ile katıldığı savaşlardaki dostlarını yad eden Tolkien'ın, yine katıldığı savaşlarda yaşadıklarının "savaş sanatı" olarak kitaba izdüşümünü sunuyor. Kitapta en etkileyici bölüm şüphesiz miğfer dibi savaşı. Ancak bir başka önemli nokta ise, Aragorn'un Arwen'e olan sadakatine yönelik "sınav" ve önemli belki de çoğumuzun favori karakteri Boromir'in ölümü. Fanlar, Bu ayrıntıların Tolkien'in kendi hayatına gönderme yaptığını söylüyor ancak, Tolkien her söyleşisinde alegori nefretinin altını çizer.
serinin 2. kitabını da elimden bırakamamıştım.
İnsanı daha de derinlere çeken bir devam kitabı. Tolkien'e saygı duymamak elde değil!
İyinin kötüsü derdim buna sanırım.
Serinin 2. kitabı "iki kule" inanılmaz eğlenceli. Bu yüzden filmi izlediğimde hayal kırıklığına uğramıştım ama Extended Edition DVD olan versiyonunda toparlamışlar. Kitabı mutlaka okuyun filmi izlemediyseniz extended versiyonu bulun onu izleyin, kat kat daha güzel ve +40 dakika daha uzun!






![Yüzüklerin Efendisi [Tek Cilt]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fimg.vikitap.com%2Fbooks%2Fb%2F4d97031b-aa6c-4f26-8893-aefe4d5c9a82.jpg&w=384&q=75)



